افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
21

مراسم زنگ سپاس از معلمان

  • کد خبر : 4684
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۵۲
مراسم زنگ سپاس از معلمان

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی مراسم زنگ سپاه از معلمان در مدرسه استعداد های درخشان ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی  مراسم زنگ سپاه از معلمان در مدرسه استعداد های درخشان شهید بهشتی ماکو با حضور مسئولین برگزار شد .

در این مراسم ر ابتدا احمد اسماعیل زاده مداح جوان شهرستان ماکو درمدح حضرت مهدی (عج) مولودی خوانی کرد .

درادامه این برنامه اکبر باباپور مدیر آموزش و پرورش ماکو در این مراسم ضمن تبریک هفته مقام معلم و میلاد باسعادت امام زمان (عج)، به نقش معلم در تعالی دانش‌آموزان اشاره کرده و گفت :  تربیت انسان که به عنوان اشرف مخلوقات این جهان است بر شان و منزلت حرفه معلمی افزوده است.

وی افزود :  معلمان باید از شهدای فرهنگی همچون شهید مطهری الگوگیری کنند لذا باید توجه داشت که پایه و اساس تربیت در یک جامعه از آموزش و پرورش شکل می‌گیرد.

وی تصریح داشت : معلمان در زمینه پرورش جامعه پویا نقشی اساسی دارند و با تربیت نسل جدید، نقش ویژه‌ای در رشد و پرورش جوانان کشور ایفا میکنند .

جعفر صادق اسکندرپور مسئول عقیدتی سپاه نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: دشمنان متوجه هستند که با جنگ سخت نمی‌توانند خللی در ایمان و عقیده مردم ایجاد کنند لذا دشمن در این راستا جنگ سخت را به جنگ نرم و عقیده تغییر داده‌ تا شاید از این طریق بتواند بر نظام و مردم مسلط شود.

وی افزود :  دشمن با نفوذ بر عقاید و غیرت ما سعی دارد غیرت جوانان عزت جوانان را زیر سوال برده و انان را نسبت به درس و علم اندوزی سست و بی رغبت نماید .

وی تصریح داشت :  فرهنگیان و فرهیختگان کشورمان با بصیرت افزایی و روشنگری، دشمنان ایران و اسلام را از دستیابی به اهداف شوم شان ناکام ساختند.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4684
  • ارسال توسط :
  • 1207 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم زنگ سپاس از معلمان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.