افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
19

امروزه تفکر بسیج تاثیرگذارتر از موشک است

  • کد خبر : 4750
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
امروزه تفکر بسیج تاثیرگذارتر از موشک است

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت : شناساندن درست شهدا وظیفه مسئولین می باشد لذا نباید بگذاریم جهادگران انقلابی از یاد و خاطره ها حذف شوند .

به گزارش مرزداران ؛همایش تجلیل از مقام شامخ شهید علامه مطهری ظهر امروز با حضور مسئولین شهرستانی و حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در سالن  دی سپاه پاسداران شهرستان ماکو برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا باقرلو فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم اعیاد شعبانیه و روز معلم را تبریک گفت .

در ادامه پس از اجرای گروه سرود ، حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در خصوص خصوصیات شهید مطهری و جایگاه والای معلم مطالب مبسوطی ایراد نمود .

در ادامه این برنامه حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت : شهیدان  خط شکنان ایثارمی باشند چرا که شهدا با نثار جان خود آزادی را به ما هدیه دادند.

وی با اشاره به اینکه،  فاتح میدان جنگ هشت سال دفاع مقدس جوانان بودند افزود: امروز نیز باید به جوانان اعتماد کنیم تا بتوانند گام های بلندی در رسیدن به هدف های خود بردارند.

وی تصریح کرد : جنگ و دفاع مقدس به ما پیام آزادگی را می رساند  و دفاع مقدس اثبات نمود که هیچ سد و مانعی نمی‌تواند مانع رسیدن به خواسته هایمان باشد .

حجت الاسلام سرایی بیان داشت : تاریخ ، شاهد آن بود که شهدا با نثار جان خود ثمره های زیادی را برای این انقلاب به ارمغان اوردند ، چه کسی فکر می‌کردند که ایران در دفاع حق علیه باطل بعد از هشت سال جنگ ناجوانمردانه پیروز میدان باشد.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای استان اذربایجان غربی با اشاره به توطئه ها و نقشه های دشمنان انقلاب بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تلاش میکنند  گفت: دشمنان می‌دانند سپاه به صورت مستقل و با روحیه جوانمردانه، با رشادت و ایثارگری فعالیت می‌کند و این برخلاف میل آنها است.

وی تاکید داشت : اعتقاد و تفکر انقلابی و بسیجی امروز در دنیا مطرح است.

حجت الاسلام سرایی گفت : رفتار سران آمریکا را نشات گرفته از حمایاتشان از گروه‌های تروریستی دانست و بیان داشت :منطقه پر از دپوی تسلیحاتی در جهت سیراب کردن گروهک های تروریستی شده است که در این امر نقش آمریکا و سران استکبار پررنگ تر است.

وی خاطر نشان ساخت : نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در برابر جنگ نابرابر قدرت خود را به دنیا اثبات کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذربایجان غربی  بر لزوم ورود جدی رزمندگان دوران جنگ بر بحث های مستندسازی و شناساندن صحیح آن به نسل های بعدی اشاره داشته و گفت: شهدا و ایثارگران تا آخرین گلوله در برابر دشمن ایستادگی کردند، آزاد سازی وجب، خاکی به همین راحتی ها نبود، در حالیکه بعضی مستند فیلم‌ها این بحث را به صورت شایسته انتقال نمی دهند.

حجت الاسلام سرایی شناساندن درست شهدا را وظیفه مسئولین دخیل در این امر عنوان کرد و اضافه نمود: نباید بگذاریم جهادگران انقلابی از یاد و خاطره ها حذف شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: عظمت، صلابت و قدرت حاکم در نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه خون شهدا و نفس مسیحایی حضرت امام (ره) و در سایه تدابیر عاقلانه و خاصه رهبر انقلاب اسلامی ایران تامین شده است.

وی در پایان گفت: امروزه ما بمراتب بهتر از دیروز هستیم لذا امروزه تفکر بسیج تاثیرگذارتر از موشک است.

شایان ذکر است با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی از یک باب مسجد به مساحت ۶ هزار متر مربع و یک باب استاد سرا به مساحت ۱۳۰ مترمربع با گنجایش ۶ واحد در شهرستان ماکو افتتاح و بهره برداری رسید.

در ادامه این برنامه گروه رزمی بسیجیان ذولفقار نمایش رزمی خود را اجرا کرده و در پایان از فعالین در عرصه های عقیدتی و سیاسی و فرهنگی با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4750
  • ارسال توسط :
  • 1105 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امروزه تفکر بسیج تاثیرگذارتر از موشک است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.