افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
24

هلال احمر ماکو رتبه برتر استان را از نظر فعالیت به خود اختصاص داده است

  • کد خبر : 4882
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
هلال احمر ماکو رتبه برتر استان را از نظر فعالیت به خود اختصاص داده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت : شهرستان ماکو در بحث فعالیتهای جمعیت هلال احمر رتبه برتر را درسطح استان و هلال احمر استان نیز رتبه اول در سطح کشور را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش مرزداران ؛ حسن محمودی اصل زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی ظهر امروز در همایش تجلیل از فعالین و منتخبین جمعیت هلال احمر منطقه آزاد ماکو در سال ۹۶ که در سالن آمفی تئاتر ساختمان شماره 2 سازمان منطقه ازاد ماکو برگزار شد ،  گفت: ارزشمند ترین هدف جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی حفظ اعتماد مردم است.

وی در ادامه افزود :  رمز پیروزی و دستیابی به ارزش های بشر دوستانه داوطلب محور بودن و مردمی بودن جمعیت هلال احمرمی باشد و مشارکت جوانان در امر امداد رسانی، تصمیم سازی و تصمیم گیری در جمعیت هلال احمر به عنوان یک ارزش محسوب می شود.

محمودی اصل زاده تاکید کرد : از نظر املاک موقوفات زمین، هلال احمر استان رتبه اول در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از ایجاد اردوگاه فرهنگی در منطقه آزاد ماکو خبر داده و گفت : اردوگاه فرهنگی در منطقه آزاد ماکو را جزء برنامه‌های سازمان جمعیت هلال احمر استان می باشد  و لازم به ذکر می باشد که شهرستان ماکو در بحث فعالیتهای جمعیت هلال احمر رتبه برتر را درسطح استان به خود اختصاص داده است.

‏ وی در پایان گفت : مردم استان آذربایجان غربی با همکاری هلال احمر در امر کمک و امدادرسانی به همنوعان خود در هر برهه از زمان نشان داده است که همیشه در صحنه حضور دارد و پیشقدم در امر کمک بشردوستانه است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4882
  • ارسال توسط :
  • 1039 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای هلال احمر ماکو رتبه برتر استان را از نظر فعالیت به خود اختصاص داده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.