افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
24

مراسم بزرگداشت روز ایثار ، مقاومت و پیروزی

  • کد خبر : 4959
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
مراسم بزرگداشت روز ایثار ، مقاومت و پیروزی

پیروزی مراسم بزرگداشت روز ایثار مقاومت و پیروزی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولین شهرستانی در ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم بزرگداشت روز ایثار مقاومت و پیروزی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر شامگاه مورخه 97/03/02 با حضور مسئولین شهرستانی در مسجد علی ابن ابیطالب ماکو برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام میر احمد موسوی امام جماعت مسجد علی بن ابی طالب ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و تسلیت به مناسبت درگذشت مجاهد نستوه آیت الله حسنی خاطراتی از زمان جنگ ارائه کرد .

وی افزود : امروز که ما در امنیت و آسایش زندگی می کنیم اینها ثمره رشادتها و ایثارگری‌های شهدا می باشد و همین باعث شده است که بتوانیم سرخود را در مقابل دشمنان خود بالا بگیریم .

وی در ادامه سخنان خود گفت : در زمان جنگ دشمن تمام عملکردهای کشور را پیش بینی کرده بود و تنها چیزی که به آن توجه نکرده بود حضور حماسی رزمندگان به صورت بی ادعا در صحنه بود که باعث شکست دشمن شد .

وی تصریح کرد : بعد از جنگ رهبر به مسئله شبیخون فرهنگی اشاره کردند که دشمن بعد از جنگ نظامی از طریق جنگ فرهنگی سعی در نفوذ به عقاید این ملت را داشت که تبعات آن بعد مشخص شد .

حجت الاسلام موسوی با اشاره به خصوصیات و جانفشانی های شهدا گفت :  ما شهدایی داشتیم که در حالی که خانواده این شهید تدارک عروسی وی را فراهم می‌کردند جنازه وی را به خانواده اش تحویل دادند .

موسوی در پایان تاکید کرد : دشمن از هر راهی سعی در نفوذ در این ملت دارد لذا مسئولین باید آگاه و بصیر بوده و توطئه‌های دشمنان را تشخیص دهند به خصوص تیم مذاکره کننده در معاهده برجام باید در اقدامات خود راهنمایی ها و گفته های مقام معظم رهبری را برای خود شاه کلید قرار داده و از وی تبعیت داشته باشند تا دشمن فرصت تهدید این ملت را پیدا نکند .

در ادامه این برنامه زهیر فکری شاعر جوان شهرستان شعرخوانی کرده و گروه سرود اشراق شهرستان برنامه خود را اجرا کردند .

در پایان مسابقه فرهنگی اجرا شده و به جوابهای درست به قید قرعه به 36 نفر به مناسبت سی و ششمین سالروز ازادسازی فتح خرمشهر هدیه اهدا شد .

لازم به ذکر می باشد قبل این برنامه ستاد برگزاری بزرگداشت سوم خرداد شهرستان خانواده های شهدا و ایثار گران و رزمندگان ازاد سازی خرمشهر را به صرف افطار مهمان کرد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4959
  • ارسال توسط :
  • 1311 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم بزرگداشت روز ایثار ، مقاومت و پیروزی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.