افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
27

افتتاح طرح گازرسانی به 6 روستای ماکو

  • کد خبر : 5775
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
افتتاح طرح گازرسانی به 6 روستای ماکو

گاز رسانی به 6 روستای تازه کند ، میلان ، حسو شیری ،شاطر ، محمد آباد و تخته دوزی به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولین افتتاح شد .

به گزارش مرزداران ؛  گاز رسانی به 6 روستای تازه کند ، میلان ، حسو شیری ،شاطر ، محمد آباد و تخته دوزی به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولین به طور همزمان در روستای میلان افتتاح شد .

در این برنامه در ابتدا نوری نصب رییس اداره گاز ماگو ضمن خیر مقدم با اشاره به عملیات گاز رسانی روستایی در این شهرستان گفت : این طرح که از سال 96 آغاز شده بود با هزینه ای بالغ بر چهل میلیارد ریال به بهره برداری رسید و با افتتاح این طرح  276خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند .

در ادامه ماموستا علی بایز جاسمی امام جماعت اهل تسنن شهرستان ماکو گفت : دولتمردان و زحمت کشان این منطقه در راستای روشنگری و اطلاع رسانی و خدماتی که در این راستا متحمل شدند باید شفاف سازی بکنند تا مردم بتوانند قدردان زحماتی که در این طرح ها کشیده می شود باشند لذا دشمن در تلاش است که با تبلیغات سوء سعی در کمرنگ کردن چهره انقلاب و اعتماد زدایی مردم نسبت به دولت دارند .

سپس فرماندار ماکو گفت : با اتمام گاز رسانی به 25 روستای دیگر میزان روستاهای برخوردار از گاز در شهرستان ماکو به 56 درصد خواهد رسید و نباید فراموش کرد که تمامی اینها ثمره ها  خون پاک شهدا می باشد و باید از این میراث های گرانبها حفاظت گردد .

سپس پس از افتتاح این طرح مشعل گاز روستای میلان توسط فرماندار شهرستان ماکو روشن شد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5775
  • ارسال توسط :
  • 1563 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح طرح گازرسانی به 6 روستای ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.