افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024
26

بسیج در خدمت حرفه ای و بی منت زبانزد خاص و عام است

  • کد خبر : 5935
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
بسیج در خدمت حرفه ای و بی منت زبانزد خاص و عام است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رزمایش 700 نفری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله 2 در ماکو خبرداد .

به گزارش مرزداران ؛سرهنگ حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم با توسل بر ائمه اطهار در خصوص رزمایش اقتدار بسیج حضرت محمد رسول الله گفت: این رزمایش در 22 و 23 این ماه برگزار خواهد شد .

باقرلو هدف از برگزاری این رزمایش را جذب، آموزش و به کار گیری بسیج عندان کرده و گفت : این رزمایش در قالب دو گردان بیت المقدس و قسمت دیگر آن 10 تیم جهادی میباشد که به مناطق محروم با رویکرد آرامش و آسایش مردم اعزام خواهند شد.

 

فرمانده سپاه ماکو افزود : این 2 گردان به استعداد 700 نفر با هدف حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی، پاسداری بسیجیان و مردان سلحشور از آرمان های انقلاب و با رویکرد آزادی استقلال و کرامت انسان برای حفظ آرمان ها و ایستادگی در برابر دشمنان و استکبار جهانی با روحیه جهادی و استکبار ستیزی با پاسداری از مرزهای فکری اعتقادی و سیاسی برگزار خواهد شد .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو تصریح کرد : هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری رزمایش صورت گرفته است و آمادگی آخر آن امروز مورخه 97/6/15 و فردا در قالب تداوم اموزش گردان بیت المقدس با رویکرد رویکرد شناسایی تهدیدات سخت و نرم، مقابله با تهاجمات جهانی، نمایش قوت مردم در مقابله با استکبار از مهمترین مولفه های آن میباشد.

وی خبرنگاران را دیده بان مسائل سیاسی،اجتماعی،و امنیتی جامعه عنوان کرده و گفت : ما از تمامی اصحاب رسانه دعوت میکنیم تا به صورت حداکثری در این رزمایش حضور پیدا کرده و با پوشش خبری همدلی ، وحدت و نمایش قدرت بسیج را به رخ دشمنان بکشند چرا که نباید فراموش کرد که بسیج همیشه در پیچ های مهم انقلاب حاضر شده است لذا بسیج مساوی مردم و مردم مساوی بسیج است و خدمت بی منت و خدمت حرفه ای بسیج امروزه در تمام عرصه ها به منصه ظهور رسیده است و امروزه الگوی بکار گیری بسیج در تمام بخش ها به جهان صادر میگردد

 

باقرلو با بیان سین برنامه رزمایش اقتدار بسیج محمد رسول الله گفت: در این رزمایش در روز اول جلسات و فعالیت های اعتقادی ،بصیرت افزایی،نظامی، ستون کشی شبانه و در روز دوم برنامه های آموزشی رعایت حقوق مردم ، مقابله با ناآرامی ها در بحث دفاعی و تیر اندازی برای بالا بردن روحیه آمادگی در نبردهای سخت برگزار خواهد شد.

وی از اعزام 10 گروه جهادی در 25 و 26 شهریور خبر داده و گفت : این 10 تیم حداقل به 8 روستا در بخش های عمرانی، محرومیت زدایی و سلامت و علمی اعزام خواهند شد .

باقرلو در پایان خاطر نشان ساخت : مردم و مسئولین در برنامه ما را یاری کنند و ما بدون هر گونه گرایش با مردم و مسئولین هستیم .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5935
  • ارسال توسط :
  • 1124 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بسیج در خدمت حرفه ای و بی منت زبانزد خاص و عام است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.