افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
25

مسئولین باید با تأسی از خصوصیات پیامبر اکرم (ص) امانت دار خوبی در برابر ارزش های این انقلاب باشند

  • کد خبر : 6648
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
مسئولین باید با تأسی از خصوصیات پیامبر اکرم (ص) امانت دار خوبی در برابر ارزش های این انقلاب باشند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلام شهرستان ماکو طی پیامی رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن و امام رضا علیه السلام را تسلیت گفت.

به گزارش مرزداران ؛ حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلام شهرستان ماکو در پیامی ضمن برشمردن خصوصیات پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع) ؛ رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن و امام رضا علیه السلام را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم ؛

در سوگ نبی جهان سیه می پوشد              در سینه، دل از داغ حسن می جوشد

 

از ماتم هشتمین امام معصوم                       هر شیعه ز درد، جام غم می نوشد

 

در آستانه 28 صفر سالروز رحلت پیامبر نور و رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم)، زمین و زمان و عرشیان وفرشیان در سوگ از دست دادن خلق برگزیده و افضل و سرور جهانیان داغدار و سیاه پوش اند .

28ماه صفر سالروز رحلت وجود مقدسی است که خداوند متعال تمام جهان را به یمن او و عترت پاکش آفرید و نور او اول مخلوق خداوند است. پیامبری که خداوند حکیم بارها در قرآن کریم او را ستوده است و سالروز شهادت مظلومانه‌ سبط اکبرشان امام حسن مجتبی (ع) که  پیکرش زیر تیرهای ظلم و کین روانه خاک شد .

و 29 صفر شهادت غریبانه‌ ضامن آهو ، هشتمین آفتاب آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع)، آن صاحب بهشت ایران میباشد که به ایشان جام بلا نوشاندند . آن امامی که پرهیزکاری و تقوای وی طوری بود که نه تنها مردم، بلکه دشمنان نیز به آن اعتراف می کردند و منطق قوی ایشان در تمام مباحثشان افراد را مسحور می کرد .

پس گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت انبیاء  و ائمه معصوم می‌تواند جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی رهنمون گردد لذا باید توجه داشت که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) به‌عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت، مسیر و ادامه راه حق را برای ما بسیار سهل و آسان کرد. پیامبر اعظم توانست پایه‌های حکومت اسلامی را به نحوی پی ریزی نماید که تا به امروز هیچ‌ قدرتی نتوانسته خدشه‌ای بر آن وارد کند.

«لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَهٌ حَسَنَهٌ لِّمَن کَانَ یَرْجُو اللَّهَ وَ الْیَوْمَ الْآخِرَ وَ ذَکَرَ اللَّهَ کَثِیراً» پیامبر اسوه حسنه نام گرفتند . در سوره احزاب این آیه پیامبر را به عنوان انسانی کامل که نیکو ترین سر مشق و الگو می باشد، معرفی می کند. ایشان بهترین الگو در همه امور هستند. در ایمان و اخلاص، در زهد و تقوی، در صبر و استقامت، در توکل و فداکاری، در شجاعت و دلاوری، در نظم و نظافت، در عبادت و خودسازی ، در امانت داری و خلاصه در تمام اعتقادات، اعمال و گفتار کامل ترین سر مشق برای انسان های جهان هستند و مردم با پیروی از این الگوی نیکو می توانند به سعادت دنیا و آخرت برسند.

لذا شایسته است که همه مسئولین نظام جمهوری اسلامی با توکل به خدا و تمسک به اهل بیت علیه السلام و زیر سایه ی منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) با تأسی از خصوصیات امامان معصوم و پیامبر اکرم (ص) ، مسیر درست را در جهت پیشرفت میهن اسلامی در راستای احکام دین و شرع مقدس بپیمایند و امانت دار خوبی در برابر ارزشهایی باشند که این انقلاب و مردم پیش آنها به امانت گذاشته اند .

و من الله توفیق

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=6648
  • ارسال توسط :
  • 1131 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مسئولین باید با تأسی از خصوصیات پیامبر اکرم (ص) امانت دار خوبی در برابر ارزش های این انقلاب باشند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.