افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
20

مراسم امام مهربان من

  • کد خبر : 6723
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۰۸
مراسم امام مهربان من

همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) ویژه برنامه ای با عنوان امام مهربان من با حضور پرشور مردم در مسجد جامع ماکو برگزار شد.

به گزارش مرزداران ؛ ویژه برنامه امام مهربان من همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) با حضور عموم مردم در مسجد جامع مرردم برگزار شد

در این برنامه پس از مداحی حامد رسول زاده مداح اهلبیت و اجرای گروه سرود حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو با شاره ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) گفت : نهم ربیع الاول  عید شیعه و اولین روز امامت و خلافت آخرین خلیفه و حجت بر حق و منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (ع) در سال ۲۶۰ ه.ق ، است.ایشان تنها فرزند امام عسکری (ع) بودند. پس از شهادت امام عسکری (ع) امامت ایشان آغاز گردید. حکمت الهی اقتضا کرد که ایشان بعد از امامت، غیبت اختیار کنند تا زمانی که در جامعه آمادگی حضور ایشان به وجود آید .

وی افزود امام حسن عسگری (ع) در حصر نظامی و تحت مراقبت های شدید زندگی میکردند تا جایی که قابله هایی از سوی خلفای عباسی اعزام شده بودند تا مبادا که همسر امام باردار شود چرا که همه پیام رسیدن مولودی را که اخرین امام بوده و جهان را از عدل و داد پر خواهد کرد را شنیده بودند لذا به خواست و امر الهی امام انس و جان از مادری که هیچ علائم بارداری در وی وجود نداشت در نهم ربیع الاول متولد شد .

حجت الاسلام هاشمی در خصوص خصوصیات منتظران و عاشقان آن حضرت مطالبی مبسوطی ایراد نمود .

در پایان به قید قرعه به حاضرین جوائز اهدا گردید .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=6723
  • ارسال توسط :
  • 984 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم امام مهربان من بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.