افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
27

نام بسیج تداعی کننده مقاومت در تمام عرصه های انقلاب می باشد

  • کد خبر : 6750
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
نام بسیج تداعی کننده مقاومت در تمام عرصه های انقلاب می باشد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو هم زمان با اغاز هفته بسیج در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت .

به گزارش مرزداران ؛ حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو هم زمان با اغاز هفته بسیج در پیامی این هفته را به تمام بسیجیان ، خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران  تبریک گفت متن پیام به شرح زیر می باشد :

بسم تعالی

بسیج مظهر شکوفایی و رشد در اندیشه های اسلامی میباشد ، بسیج شکوفایی در جهت هم زیستی مسالمت آمیز، علم و اندیشه توام با تقوای الهی است بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت و وحدت می باشد

هفته بسیج فرصت ارزنده‌ای است تا به شایستگی، یکی از میراث ماندگار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را گرامی بداریم. بی شک فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان به عنوان مردمی‌ترین و اصیل‌ترین نهاد انقلابی، برآیند نگاه عمیق و پیامبرگونه ایشان به آینده انقلاب اسلامی ایران بوده است. نهادی که خیلی زود به شجره‌ای طیبه و تنومند، لشکری با اندیشه‌ای خدایی و تفکری پویا و سازنده تبدیل شد و بزرگترین حماسه‌ها را در این مرز و بوم رقم زد.

نام بسیج تداعی کننده مقاومت در تمام عرصه های انقلاب می باشد و این  بسیج است که یک تنه در مقابل استکبار جهانی، دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای ایستادگی  کرده است  و روحیه مقاومت و ایستادگی بسیج در تمام عرصه ها چه سخت و چه نیمه سخت و نرم زبانزد می باشد .

به حول قوه الهی شاهد پیشرفت و درخشش بیش از پیش بسیج درعرصه های خدمت و جهاد و ایثار خواهیم بود .

لذا اینجانب به عنوان سرباز انقلاب و ولایت هفته بسیج را بر خانواده های معظم شهدا ، شهدایی که خون آنها ضامن امنیت امروز کشور ماست و جانبازان ، ایثارگران ، ازادگان و مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ماکو تبریک و تهنیت عرض میکنم .

 

وَمِنَ الله توفیق

حسین محمد باقرلو

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=6750
  • ارسال توسط :
  • 1162 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نام بسیج تداعی کننده مقاومت در تمام عرصه های انقلاب می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.