افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
23

نمایندگان مجلس باید حرکات دشمن را رصد و شناسایی کنند

  • کد خبر : 7205
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
نمایندگان مجلس باید حرکات دشمن را رصد و شناسایی کنند

امام جمعه موقت ماکو گفت : از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با الگو گیری از آیت الله مدرس حرکات دشمن پیگیری و رصد کنند و از اقدامات مخربانه دشمن علیه کشورمان آگاهی داشته باشند .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا ابراهیمی امام جمعه موقت ماکو در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این  گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با الگو گیری از آیت الله مدرس حرکات دشمن پیگیری و رصد کنند و از اقدامات مخربانه دشمن علیه کشورمان آگاهی داشته باشند.

وی افزود : هیچگاه نمایندگان مجلس نباید اجازه دهند که ظلم دشمن به اشکال مختلف از جمله سازش و توافق و غیره بر مردم تحمیل شود .

وی خاطر نشان ساخت :  واجب است نعماتی که طی این ۴۰ سال به برکت خون شهدا به آنها دست یافتیم بازگو و یاد آوری شود.

وی بیان داشت :  هیچ انقلابی نتوانسته به عمر انقلاب اسلامی ایران دوام بیاورد انقلاب ایران برپایه شرع دین مقدس اسلام پایه گذاری شده است که این یکی از علل دوام انقلاب ایران است.

وی تاکید داشت : باید منافع ملت و کشور در تصویب قوانون از سوی نمایندگان مردم در مجلس در اولویت قرار داده شده و  اتحاد و وحدت بین دولت، مجلس و مردم همواره به نمایش گذاشته شود تا دشمن از این شکوه همبستگی در عذاب باشد.

امام جمعه موقت ماکو مدرس را شخصیتی مبارز و حصاری در برابر دشمنان عنوان کرده و گفت :  دفاع از حق مظلومین یکی از شاخصهای اصلی این مبارزه در راه خدا است.

میرزا کوچک خان جنگلی را نمادی از ایستادگی در برابر استعمارگران دانست .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=7205
  • ارسال توسط :
  • 1113 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نمایندگان مجلس باید حرکات دشمن را رصد و شناسایی کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.