افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
20

پیام تبریک دفتر نمایندگی ولی فقیه در امو اهل سنت شهرستان ماکو

  • کد خبر : 7767
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱:۰۳
پیام تبریک دفتر نمایندگی ولی فقیه در امو اهل سنت شهرستان ماکو

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امو اهل سنت شهرستان ماکو و روحانیون اهل سنت شهرستانهای ماکو ، شوط ، پلدشت و چالدران در پیامی چهلمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفتند .

به گزارش مرزداران ؛ دفتر نمایندگی ولی فقیه در امو اهل سنت شهرستان ماکو و روحانیون اهل سنت شهرستانهای ماکو ، شوط ، پلدشت و چالدران در پیامی چهلمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفتند ؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر و لیال عشر…».

« افتخار به گذشته ، امید به آینده »

دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که با طراحی و اندیشه والای مصلحی بزرگ ، حکیمی کم نظیر ، سیاست مداری هوشمند و فقیهی والا مقام حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و با همت بلند و پشتیبانی قاطع مردم ایران از هر نژاد و دین و مذهب و قومیتها به پیروزی رسید .

اینک در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی دوران ساز، باعظمت و اقتدار آفرین ، ایران با انقلاب اسلامی هویتی تازه یافت، ملت متمدن ایران شکوه و مجد گذشته خود را بدست آورد، در اسلام روحی جدید و خونی تازه جریان پیدا کرد.

در این چهار دهه از عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران، میلیون‌ها انسان مشتاق در سراسر دنیا از سرچشمه جوشان انقلاب و از کوثر فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی (ص) نوشیده و سیراب گشته اند و با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی به نفی هرگونه استکبار و ظلم پرداختند که انعکاس پیام روشن انقلاب از سراسر عالم به گوش می‌رسد.

علیرغم هجمه‌های شبانه روزی و تبلیغی نظام از هم پاشیده استکبار در ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی و انقلابی، انقلاب اسلامی به حرکت پرشتاب خود در رسیدن به اهداف و آرمان هایش ادامه می‌دهد. دهه فجر فرصتی برای بازخوانی این دستاورد‌ها در عرصه‌های مختلف است . دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته در حوزه های مختلف از جمله امنیت و آرامش حاکم بر کشور، پیشرفت های غرور آفرین علمی ، اقتصادی و رشد چشمگیر در عرصه های فرهنگی و آموزشی  و دینی وبخصوص در عرصه نظامی است . فلذا همه این دستاورد‌های عظیم در سایه اتکا و باور به داشته‌های داخلی و اعتماد به نخبگان جوانان ایرانی و نیز عدم اعتماد به دشمن و به برکت خون شهیدان بوده است. ملت ایران همواره و در طول تاریخ کهن خود از روح استقلال طلبی برخوردار بوده و هیچگاه حاضر نشده است در زیر سایه کمترین ظلمی زندگی کند.

ملت بصیر و فهیم ایران با اتحاد و همدلی و تبعیت از ولایت و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور و به هنگام در صحنه‌های مورد نیاز همه توطئه و فتنه‌های خارجی و داخلی را خنثی کرده و محکم و استوار در مسیر دستیابی به اهداف انقلاب در حال حرکت است.

ما روحانیون و طلاب اهل سنت منطقه ضمن تبریک آغاز چهلمین سالگرد فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، به محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)  و ملت شریف ایران بویژه عموم مردم منطقه و عشایر غیور و دعوت همه آحاد مردم همیشه در صحنه جهت شرکت در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن امسال  اعلام می نماییم. بار دیگر همدل و هم زبان با قاطبه ملت شریف ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور خواهیم یافت. امید است که با خلق حماسه‌ای دیگر، دوستان انقلاب دلگرم و خشنود شوند و دشمنان انقلاب مأیوس و نا امید گردند. انشاءالله

 

با درود فراوان به روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان والا مقام

 

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان ماکو

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=7767
  • ارسال توسط :
  • 1272 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیام تبریک دفتر نمایندگی ولی فقیه در امو اهل سنت شهرستان ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.