افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22

بعضی از دستاورد های انقلاب با معیارهای مادی قابل قیاس نیست

  • کد خبر : 8090
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۵:۵۸
بعضی از دستاورد های انقلاب با معیارهای مادی قابل قیاس نیست

مسئول بسیج اساتید دانشگاه های ماکو گفت : آزادی و استقلال جمهوری اسلامی یاهمان مردمسالاری دینی ، نعمت ولایت فقیه، نعمت امنیت از جمله دستاوردهایی می باشد که با معیارهای مادی قابل قیاس نیستند .

به گزارش مرداران ؛ مراسم نهضت روشنگری (تبیین دستاورد های چهل ساله انقلاب ) به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور حسین قویدل استاد دانشگاه و مسئول بسیج اساتید دانشگاه های ماکو در مسجد امام حسین (ع) محل قزبعلی ماکو برگزار شد .

در این مراسم حسین قویدل ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه گفت : حضرت فاطمه(س) الگوی بی نظیرخلقت هستندکه اسرار زیادی در زندگی خود دارند که باید یاد گرفته و در زندگی خود پیاده کنیم .

وی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : این انقلاب در ادبیات سیاسی عالم جزء ۴ انقلاب بزرگ دنیا محسوب می شود . ولی این انقلاب دو ویژگی خاص نسبت به آنها دارد: اول تاکید بر اهداف اولیه وحرکت برای تحقق کامل آنها ، دوم تاثیرگذاری واین ویژگیها مستکبران را سخت عصبانی و نگران کرده است و
معترضان جلیقه دزدهای فرانسه اعلام می کنند که مادرحرکت خود از انقلاب ایران الهام گرفته ایم.

وی تصریح داشت : دشمن بر روی این انقلاب اشتباه محاسبات محاسباتی دارند و دراین ۴۰ سال ازساقط شدن انقلاب صحبت میکنند جان بولتون و پامپئو گفتند ما عید کریسمس را در ایران برگزار میکنیم اما اشتباه محاسباتی کردند لذا باید بدانیم این انقلاب سربلند به راه خود ادامه می دهد اما بعضی غرب زده ها میگویند غربیها در محاسبات خود اشتباه نمی کنند اما ما میگوییم به کوری چشم دشمنان ملت ایران چهل سالگی انقلاب خود را جشن میگیرد.

قویدل ادامه داد : امروز سه سوال ببایدمطرح کنیم کجا بودیم ؟کجاهستیم؟ و به کجا می رویم ؟ رژیمی بر کشور حاکم بود فاسد و سفاک و سرسپرده مستکبران که تمام دستورات آن از خارج صادر و اجرا می شد .

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب گفت :  انقلاب دستاوردهای بسیار زیادی در زمینه های آبادانی ،کشاورزی، پزشکی، دارویی، سیاسی، دانشگاهی، علمی وفناوری نظامی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و…. داشته که قابل قیاس با گذشته نیست ولی علاوه برآنها انقلاب دستاوردهایی داشته که با معیارهای مادی قابل سنجش نیستندازجمله : آزادی و استقلال جمهوری اسلامی یاهمان مردمسالاری دینی، نعمت ولایت فقیه، نعمت امنیت ولی در اقتصاد مشکلاتی وجود دارد که به عملکرد ناکارآمد مسئولین مربوط می شود

وی تاکید داشت : امروز برهمه امت اسلامی واجب است با دشمن شناسی و اطاعت از ولایت امرجامعه و عمل به وظایف زمینه را برای تحقق دولت اسلامی که مقدمه ای برای رسیدن به تمدن جهانی اسلامی است فراهم کنند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=8090
  • ارسال توسط :
  • 1239 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بعضی از دستاورد های انقلاب با معیارهای مادی قابل قیاس نیست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.