افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024
20

عشایر میراث داران بزرگ این سرزمین می باشند

  • کد خبر : 9105
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲
عشایر میراث داران بزرگ این سرزمین می باشند

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در جشنواره بازیهای بومی محلی دانش آموزان عشایر و روستایی استان گفت: خانواده‌ها و مربیان به عنوان عناصر تاثیرگذار در زندگی کودکان در شاداب سازی اینده آنها نقش ایفا می کنند.

به گزارش مرزداران؛ رضوان حکیم زاده در جشنواره بازیهای بومی محلی دانش آموزان عشایر و روستایی استان که به میزبانی منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو در زمین چمن ماکو برگزار شد گفت: مربیان مدارس عشایر به عنوان یک فرد تاثیرگذار بر آینده کودکان ، نیازمند مساعدت و کمک سایر مسئولین هستند

وی افزود: عشایر میراث داران بزرگ این سرزمین می باشند لذا این جشنواره نشان داد که فرهنگ و تمدن غنی ایران همواره در اولویت‌های اول آموزش و پرورش است .

وی تصریح داشت : مدارس ابتدایی در حکم ریشه در پیکره جامعه جا دارد و نیازمند توجه هستند.

وی خاطر نشان ساخت : عدالت آموزشی فرصت های یاددهی و یادگیری است و این در استان نمود عینی یافته است .

وی با بیان اینکه امسال ۱۶ هزار نوآموز در آذربایجان غربی بیشتر از سال گذشته ثبت نام شده است گفت : نگرش ها به ترک تحصیل دانش آموزان دختر از سوی خانواده‌ها متحول شده است لذا معتمدین محلات، خانواده‌ها و مربیان به عنوان عناصر تاثیرگذار در زندگی کودکان در شاداب سازی اینده آنها نقش ایفا می کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اذعان داشت : هرگونه سرمایه گذاری در منطقه بدون در نظر گرفتن کیفیت آموزش دانش آموزان بی اثر خواهد بود لذا محور هر توسعه ای، انسان است و آینده توسعه یافته این کشور در دستان دانش آموزان است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=9105
  • ارسال توسط :
  • 1441 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای عشایر میراث داران بزرگ این سرزمین می باشند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.