افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
18

رونق و توسعه صنایع خلاق در مناطق آزاد باعث ایجاد یک مزیت رقابتی میگردد

  • کد خبر : 10115
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
رونق و توسعه صنایع خلاق در مناطق آزاد باعث ایجاد یک مزیت رقابتی میگردد

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در نشست تخصصی معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق ازاد کشور که در منطقه ازاد ماگو برگزار شد گفت :باید دوره ویژه ای در خصوص آشنایی با صنایع خلاق در این مناطق برگزار شود و از طریق نشریات اطلاع رسانی صورت گیرد.

به گزارش مرزداران ؛ دومین روز نشست تخصصی معاونان و مدیران فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور به میزبانی منطقه ازاد ماکو برگزار شد .

در این برنامه سعید پور علی معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت توسعه صنایع خلاق در مناطق آزاد کشور گفت: باید دوره ویژه ای در خصوص آشنایی با صنایع خلاق در این مناطق برگزار شود و از طریق نشریات اطلاع رسانی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اگر رونق و توسعه صنایع خلاق در مناطق آزاد دنبال کنیم، می توانیم یک مزیت رقابتی نیز ایجاد کنیم تاکید داشت : در این صنعت امکان انتقال تجارب وجود دارد و مناطق آزاد می توانند تجارب خود را در این حوزه با سایر مناطق آزاد و حتی سرزمین اصلی به اشتراک بگذارند.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تصریح داشت : سرمایه‌گذاری در طرح‌های این حوزه نسبت به سایر حوزه‌های صنعت معمولا بسیار کمتر و بازگشت سرمایه آن در دوره کوتاه‌تری انجام می‌شود.

در این نشست برنامه‌های حمایتی در راستای توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق و حمایت از سرمایه‌گذاران در خوشه‌های تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی، معرفی گردید.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت: تعامل با NGO‌ها و سازمان‌های مردم نهاد وظیفه دولت و مسئولین مناطق آزاد است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=10115
  • ارسال توسط :
  • 978 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رونق و توسعه صنایع خلاق در مناطق آزاد باعث ایجاد یک مزیت رقابتی میگردد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.