افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
28

اصول انقلابی باید در جامعه نشر داده شود

  • کد خبر : 10169
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
اصول انقلابی باید در جامعه نشر داده شود

فرمانده سپاه ماکو در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت : اگر روی حباب حرکت کنیم پیشرفت نخواهیم کرد ، امروز جمهوری اسلامی روی حباب حرکت نمیکند بلکه همچون آب زلال است که موانع را پشت سر میگذارد و یا آن را از جای خود تکان میدهد .

 

به گزارش مرزداران ؛ جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو با حضور اصحاب رسانه و فعالین مدنی شهرستان در دفتر فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان برگزار گردید .

در این نشست سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم و سلام و درود به روح ملکوتی امام راحل و شهدای اسلام و جنگ تحمیلی و علی الخصوص شهدایی که اخیرا در منطقه چالدران به درجه رفیع شهادت نائل شدند از حضور عزیزان تقدیر و تشکر کرد .

وی هدف این جلسه را پیشبرد اهداف و اقتدار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرده و گفت :  نقش رسانه و نقش تبلیغات در نظام بین المللی، در حوادث تاریخ و در تغییر نگرش و سبک زندگی افراد و حتی تغییر دین افراد بسیار تاثیر گذار می باشد .

وی افزود : سوار شدن بر افکار عمومی دنیا در دست رسانه می باشد و اجتناب ناپذیر می باشد لذا  تاثیری که رسانه بر جوامع  و کشور ها میگذارد بسیار زیاد است .

وی با اشاره به بهره برداری دشمنان و کشور های سلطه گر از رسانه گفت : رسانه های مختلف در کشور های مختلف با فکر های مختلف وجود دارد اما امپراتوری رسانه  در دست صهیونیست‌ها  می باشد شما کشور های مستکبر دنیا و کشور هایی که خوی سلطه گری دارند میزان استفاده از رسانه  در انها را ببینید ،آمریکا یک کشور مستبد است اما با استفاده از رسانه چه حکومتی برای خود بوجود اورده است اما کشورمان ایران با رهنمود های رهبر فرزانه نشان داد این قدرت پوشالی می باشد .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو با بیان اینکه امریکا با ساخت فیلم های هالیوودی و اسطوره سازی شخصیت ها قصد نشان دادن قدرت خیالی خود را دارد گفت : امریکا با ساخت فیلم های هالیوودی و اسطوره و قهرمان قراردادن یک فرد که به تنهایی در مقابل یک لشگر می ایستد همچون آرنولد و … قصد بزرگ و پیشرفته نشان دادن قدرت خود را دارد و از این طریق میخواهد قدرت خود را به دنیا تحمیل کند .

سرهنگ غفاری تاکید داشت : امروز اتحاد و انسجام رسانه مهمترین عامل در راستای مقابله با رسانه های غربی و دشمن می باشد .

وی با اشاره به فعالیت غیر واقعی رسانه های امریکا گفت : به رسانه های دشمن نگاه کنید کدام نشریه یا رسانه آمریکا فلاکت مردم آمریکا را به تصویر میکشد ؟ لذا قلم ما باید در راستای روشنگری باشد چرا هر از گاهی قلم ما باعث ضربه به نظام جمهوری اسلامی می شود افرادی هستند که در راستای اهداف دشمن قلم می زنند .

وی با تاکید بر تاثیر گذاری زیاد رسانه در جامعه گفت : خودخواهی و خود رأیی و منفعت طلبی بعضی از رسانه ها باعث به هم خوردن آرامش روانی و آسیب به محیط اجتماعی می شود

 

فرمانده سپاه ماکو با بیان اینکه امروز باید سواد رسانه بالا باشد گفت :  هر قدر در مقابل مسائل مختلف مانور داده میشود آن مسئله تاثیرش بیشتر میشود شما توقیف کشتی انگلیسی و کشتی ایرانی را ببینید که اگر در این خصوص سواد رسانه ای نبود این امر باعث تاثیر در اقتصاد میشد .

وی با اشاره به  نقش جمهوری اسلامی در فضای بین المللی گفت : امروز نقش جمهوری اسلامی بیشترین تاثیر گذاری را در فضای بین المللی دارد چرا که  امروز وقتی یک موضع امنیتی پیش می آید همه منتظر آن هستند که عکس العمل ایران را ببینند.

وی در مقایسه پیشرفت جمهوی اسلامی ایران یا سایر کشور ها گفت : درصد های پیشرفت نظام جمهوری اسلامی با کشور های دیگر و کشور هایی که استقلال یافته اند چقدر می باشد ؟ ایران اسلامی هم در علوم کشاورزی ، هم علوم هسته ای و قدرت نظامی و سایر ابعادپیشرفت های زیادی داشته است لذا این پیشرفت ها را در معرض دید مردم بگذاریم چرا که امروز دشمنان و کفار در تلاش هستند ناکار آمدی دین اسلام را در مدیریت جوامع بشری نشان دهند .

سرهنگ غفاری اتحاد را در پیشبرد اهداف ضروری عنوان کرده و گفت : اگر سوء مدیریت هایی که هر از گاهی در جاعه دیده میشود تبدیل به مدیریت جهادی می شد چقدر پیشرفت می کردیم لذا ما دنیا ثابت کردیم نقش مدیریت ولایی و انقلابی تاثیر گذار میباشد .

وی ادامه داد : ما تا چه زمانی در مقابل هم خواهیم ایستاد و هم دیگر را تخریب خواهیم کرد به جای اینکه به فکر حیله دشمن باشیم در مقابل هم ایستاده ایم این ناخواسته بازی کردن در میدان دشمن می باشد طاغوت سعی داشت که با اختلاف قومیت اختلاف و چند گانگی در جامعه ایجاد کند اما اتحاد ملت باعث شکست نقشه انان گردید .

فرمانده سپاه ماکو با عنوان اینکه 45 سال است که جنگ میکنیم گفت : 45 سال میباشد که جوانان این مرز و بوم با معاندین در جنگ می باشند و نمونه آن در شمال و جنوب کشور و شهدای دو هفته اخیر این منطقه می باشد  اما متاسفانه از بعضی رسانه ها در راستای محکومیت فعالیت دشمن و معاندین چیزی ندیدیم لذا باید توجه داشته باشیم وقتی هوا مسموم می باشد دود آن به چشم همه میرود لذا باید توجه داشته باشیم اشرار و معاندین و دشمنان به شدت از فرهنگ ایثار و شهادت متنفر هستند لا به ترویج و انتشار این فرهنگ بپردازیم

وی با اشاره به انهدام اخیر پهباد امریکایی گفت : دشمن فکر میکرد نیروی نظامی ایران ضعیف می باشد اما وقتی پهباد پیشرفته آمریکا را منهدم کردیم  و آمریکا نتوانست جواب گو باشد و نتوانست بفهمد ما با چه تجهیزاتی آن را پیاده کردیم وقتی سلاحی می آید قبل آن و مهمتر از آن پدافند آن سلاح  می باشد یعنی ما این پدافند را قبل ساخت پهباد درست کردیم آیا این افتخار  نیست ؟ لذا باید توجه داشته اشیم در طول تاریخ هر وقت وابسته شدیم ضرر کردیم و هر وقت تحریم شدیم پیشرفت کردیم پس طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای  دشمن شناسی و بصیرت خود را بالا ببریم .

وی با اشاره به تحرکات دشمن تصریح داشت : دشمن 1 درصد به نفع نظام جمهوری اسلامی قدم بر نداشته است ؛ در قضایای اخیر برجام نگاه کنید به بحث نفت در برابر غذا دارو لذا بر کشور هایی که وابسته اند توجه کنید ببینید تفکر وابسته آنها چند درصد می باشد چقدر وابستگی دارند چقدر پیشرفت کرده اند ؟؟ پس اگر عرق ملی داریم باید اصول انقلابی را نشر دهیم .

وی خطاب به اصحاب رسانه گفت : نقد سازنده باعث پیشرفت است اما گاهی نقد ما به سمت تخریب پیش می رود تخریب توپ در میدان دشمن انداختن است باید به فکر نقد سازنده و تاثیر گذار باشیم .

سرهنگ غفاری با اشاره به امنیت کشور گفت : امنیتی که نیروهای نظامی ایران و این انقلاب ایجاد کرده در دنیا صدا کرده  است لذا در انگلیس 4000 دوربین در سطح شهر نصب شده است چون امنیت در انجا ایجاد نشده است ما در سطح شهر خودمان چهار دوربین وجود دارد چرا چون امنیت بالا می باشد  .

وی افزود : میزان سلاح و مهمات در بین مردم آمریکا به اندازه ای می باشد که می توان یک شهر را با آن مسلح کرد اما ایا توانسته اند امنیت را بومی کنند ؟؟؟ میزان درگیری های مسلحانه و کشت و کشتار در امریکا شدیدا در حال افزایش می باشد .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو جمهوری اسلامی ایران را به آب زلالی که از موانع عبور میکند تشبیه کرده و گفت: اگر روی حباب حرکت کنیم ، پیشرفت نخواهیم کرد امروز جمهوری اسلامی روی حباب حرکت نمیکند بلکه همچون آب زلال است که موانع را پشت سر میگذارد و یا آن را از جای خود تکان میدهد .

وی خبرنگاران را مبلغان دین عنوان کرده و خاطر نشان ساخت : امروز دشمن میخواهد با شیوه های مختلفی فرهنگ ما را از بین ببرد شما لذا می توانید نقش پیامبر گونه داشته و به عنوان مبلغ دین عمل کنید و تا می توانید در راستای ترویج ، تبیین و تشریح و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و اهلبیت تلاش کنید دشمن از این می ترسد ؛ و این را بدانید که همه شما در کشور افسر جنگ نرم هستید شاید اختلاف  سلیقه  و برداشت داشته باشیم اما هدف یکی است پس با اتحاد در راستای تحقق ارزش های اسلام و انقلاب پیش روید .

در ادامه اصحاب رسانه شهرستان و فعالین مدنی به بیان مسائل و اولویت های خبری شهرستان و موضلات موجود منطقه پرداختند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=10169
  • ارسال توسط :
  • 1326 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اصول انقلابی باید در جامعه نشر داده شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.