افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
23

افتتاح خانه مددجویی کمیته امداد در روستای دانالوی بزرگ

  • کد خبر : 10551
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
افتتاح خانه مددجویی کمیته امداد در روستای دانالوی بزرگ

خانه مددجویی کمیته امداد در روستای دانالوی بزرگ به مناسبت دهه غدیریه با حضور مسئول بسیج سازندگی سپاه شهداء استان اذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید .

به گزارش مرزداران ؛ خانه مددجویی کمیته امداد در روستای دانالوی بزرگ به مناسبت دهه غدیریه با حضور سرهنگ شهروز حیدریان مسئول بسیج سازندگی سپاه شهداء استان اذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید .

این خانه دارای 50 متر مربع صد زیر بنا میباشد .

اعتبار تخصیص داده شده به این طرح 35 میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی کمیته امداد می باشد .

پروژه ساخت این طرح با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو به اجرا گذاشته شده است   .

در این برنامه مسئول بسیج سازندگی سپاه شهداء استان اذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت : سازمان بسیج سازندگی طی روز های گشته با حضور فرماندهی سپاه که در استان اذربایجان غربی حضضور داشتند 4450 پروژه محرومیت زدایی را افتتاح و کلنگ زنی کردند از این تعداد 3250پروژه افتتاح داشتیم و 1200 پروژه ، از جمله پروژه هایی بودند که کلنگ زنی شدند و در ادامه سال این طرح ها اجرا خواهد شد .

وی افزود : طی یک سال گشته پروژه 500  واحد مسکن مددجویی کمیته امداد استارت زده شده است و همین پروژه امروز یکی از این پروژه ها می باشد که 300 پروژه به اتمام رسیده و تحویل مددجویان عزیز شده است .

وی تصریح داشت : 200پروژه هم همزمان با همین پروژه کلنگ زنی شده است که انشاالله طی دو سه ماه اینده تحویل مدد جویان خواهد شد .

وی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته به این پروژه ها گفت : اعتباری که برای هر یک از این پروژه ها تخصیص یافته است در حدود 40 میلیون تومان بوده و کل اعتبار پروژه های منطقه سالانه حدود 30 میلیارد تومان در پروژه های محرومیت زدایی هزینه و به بهره برداری میرسد .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=10551
  • ارسال توسط :
  • 1083 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح خانه مددجویی کمیته امداد در روستای دانالوی بزرگ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.