افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
35

افتتاح مدرسه دخترانه نرجس خاتون سپاه ماکو

  • کد خبر : 11243
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
افتتاح مدرسه دخترانه نرجس خاتون سپاه ماکو

مدرسه دخترانه نرجس خاتون ماکو زیر نظر راهیان کوثر سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح گردید

به گزارش مرزداران ؛ مدرسه دخترانه نرجس خاتون ماکو زیر نظر راهیان کوثر سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح گردید .

در این برنامه در ابتدا سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن خیر مقدم دانش آموزان را آینده روشن کشور خوانده و گفت : در مدارس نباید تنها بر روی آموزش تمرکز شود چرا که باید آموزش همراه با پرورش باشد لذا معلمان باید تلاش کنند ضمن آموزش علم و سواد ، سطح اعتقاد و سطح اخلاق ، رفتار و حجاب دانش آموزان را نیز پرورش داده و باعث رشد و تعالی آنها شوند .

در ادامه این برنامه محمد رضا عبدالرحیمی مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو ضمن تبریک اغاز سال تحصیلی جدید گفت :  انسان در کنار تربیت و تزکیه می تواند برای مملکت آینده ساز باشد لذا نقش معلمان در این تربیت بسیار موثر می باشد چرا که باید در کنار تربیت و تزکیه ، اینده سازان این مملکت را آموزش دهند .

در ادامه این برنامه زنگ مدرسه دخترانه نرجس خاتون توسط مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو نواخته شده و روبان افتتاح این مدرسه توسط فرماندار شهرستان و حجت الاسلام کاظمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو بریده شد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11243
  • ارسال توسط :
  • 1200 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح مدرسه دخترانه نرجس خاتون سپاه ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.