افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
25

مبنای دین اسلام بر روی جهان بینی توحیدی می باشد

  • کد خبر : 11473
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
مبنای دین اسلام بر روی جهان بینی توحیدی می باشد

مسئول پسشکسوتان سپاه ماکو وجانباز هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای دانش آموزی ماکو گفت : ما در قاعده وارد صحنه مقابله با دشمن شدیم شهدا ناظر برا عمال ما است پس باید از دستاورد های شهدا و انقلاب حفاظت و پاسداری کنیم .

به گزارش مرزداران ؛  یادواره شهدای دانش آموزی با حضور مسئولین در حسینیه علی اصغر شهرستان ماکو واقع در فلکه امام جمعه برگزار گردید .

این برنامه که با همکاری مدرسه شهید باکری (مدرسه میزبان طرح شهید بهنام محمدی )و حضور دانش آموزان دو مدرسه شهید باکری و مدرسه امام خمینی برگزار گردید  در ابتدا مجتبی یوسف زاده مدیر مدرسه شهید باکری شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم و تبریک هفته دفاع مقدس گفت : بزرگداشت یاد و خاطره شهدایی که با نثار خونه خود امنیت و آسایش ما را تامین کردند وظیفه همه ما می باشد .

در ادامه این برنامه نبی نصرالله زاده جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت :  باید آنقدر آمادگی داشته باشید که دشمن توانایی مقابله با شما را نداشته باشد هر نظام و هر مملکت سیاسی اگر بخواهد مدیریت مملکت  را به درستی انجام دهد باید این نظام سیاست مدیریت جامعه را دارا باشد .

وی افزود :دین اسلام بر روی جهان بینی توحیدی می باشد .

وی تصریح داشت : وقتی می بینید تمام نظام غرب و شرق در مقابل ما ایستاده به دلیل اسلامی بودن نظام می باشد و رهبر میگوید تا سر تسلیم بر آنها فرود نیاورده اید آنها از شما دست نخواهند کشید .

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب گفت : ما هیچ چیز نداشتیم و سیستم مدیریت نداشتیم فرماندهان نهاد های نظامی انقلابی ما دستگیر شده بودند ؛ غافل از این که در راس قدرت حکومت ما قدرت الهی بود و رهبر میتواند با یک فتوای الهی حکومت را تغییر دهد .

نصراله زاده خاطر نشان ساخت : زمانی هیچ چیز نداشتیم الان توان مقابله با دشمن داریم این را امار گیری های غرب ثابت میکند و رهبر نیز در گام دوم انقلاب به ان اشاره کرده است .

وی تاکید داشت : ما در قاعده وارد صحنه شدیم شهدا ناظر برا عمال ما است پس باید از دستاورد های شهدا و انقلاب حفاظت و پاسداری کنیم .

در ادامه این برنامه محمد امین اسماعیل زاده مداح اهلبیت عصمت و طهارت به مدیحه سرایی در مدح اقا ابا عبدالله الحسین پرداخت .

در ادامه از مدیر مدرسه باکری و معاون پرورشی با اهدای لوح تقدیراز طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان اذربایجان غربی و فرمانده سپاه شهداء استان اذربایجان غربی و اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11473
  • ارسال توسط :
  • 1490 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مبنای دین اسلام بر روی جهان بینی توحیدی می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.