افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
28

اعزام کاروان راهیان نور خواهران ماکو به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور

  • کد خبر : 11875
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۴۱
اعزام کاروان راهیان نور خواهران ماکو به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو از اعزام کاروان راهیان‌نور این شهرستان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور خبر داد.

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ پاسدار سیدمهدی غفاری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو، در گفت‌وگو با خبرنگار مرزداران با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور ماکو به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اظهار کرد: این کاروان متشکل از بانوان بسیجی از بسیجیان محلات، دانشجویان و دانش‌آموزان ماکو است.
وی با بیان اینکه اعضای این کاروان به‌مدت یک روز از یادمان‌های منطقه عملیاتی شمال غرب کشور بازدید خواهند کرد، گفت: هدف از اجرای چنین طرح‌هایی انتقال تجربیات هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی به نسل جوان است.
غفاری با اشاره به آمار دقیق بسیجیان اعزامی به مناطق عملیاتی، افزود: ۵۱۰ نفر در این طرح با هماهنگی سپاه در قالب ۱۰ اتوبوس، ۵ مینی‌بوس و تعدادی خودروهای شخصی به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: ترویج ایثار و شهادت کمتر از شهادت نیست و این کاروان‌ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو با بیان اینکه امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام به دست آمده است، ادامه داد: امروز ما هرچه داریم مدیون شهیدان هستیم و به همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدا و اعزام کاروان‌های راهیان‌نور کمترین کاری است که در مقابل آنان می‌توان انجام داد.

وی همچنین مرحله بعد اعزامی اردوها را روز ۲۲ آبان‌ماه سال‌جاری برای آقایان بسیجی عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11875
  • ارسال توسط :
  • 1602 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اعزام کاروان راهیان نور خواهران ماکو به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.