افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
18

حضور تیم ماکو در نخستین رویداد رقابتی فضای مجازی آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 12704
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
حضور تیم ماکو در نخستین رویداد رقابتی فضای مجازی آذربایجان‌غربی

نخستین رویداد رقابتی فضای مجازی اذربایجان غربی  با حضور یک تیم از ماکو  به همت مرکز فضای مجازی سپاه شهدا و با حضور تیم‌های تخصصی تولید محتوای دیجیتال همزمان با سراسر کشور در این استان در حال برگزاری است.

به گزارش مرزداران ؛ نخستین رویداد رقابتی فضای مجازی اذربایجان غربی با حضور یک تیم از ماکو  به همت مرکز فضای مجازی سپاه شهدا و با حضور تیم‌های تخصصی تولید محتوای دیجیتال همزمان با سراسر کشور در این استان در حال برگزاری است.

مدیر مرکز فضای مجازی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این روزیداد ۲ تیم در بخش گیم، سه تیم در بخش پویانمایی و پنج تیم در بخش اپلیکیشن در  رقابت ۴۸ ساعته شرکت دارند.

سرهنگ پاسدار جلال‌الدین اعظمی افزود: شرکت‌کنندگان از فعالان فضای مجازی بسیج در شهرستان‌های تکاب، شاهین‌دژ، بوکان، پلدشت، چالدران، ماکو، ارومیه و خوی هستند که در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان با حضور در محل برگزاری این رقابت اقدام به تولید و ارائه محتوای خود می‌کنند و در پایان نیز به تولیدات برتر جوایزی اهدا می‌شود و این تیم‌ها به رقابت‌های کشور راه می‌یابند.

وی اضافه کرد: در این رویداد از ظرفیت گردان‌های سایبری بسیج شهرستان‌ها استفاده شده و ضمن حمایت از  تولیدات فاخر، مراحل تجاری‌سازی تولیدات توسط سازمان فضای مجازی بسیج نیز انجام می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این دوره در حوزه‌های پویانمایی شامل انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات‌اوت، موشن گرافیک و نرم‌افزار تلفن همراه شامل اپلیکیشن تحت اندروید و نیز بازی‌سازی شامل بازی تلفن همراه تحت اندروید به رقابت می‌پردازند.

این رویداد از صبح روز چهارشنبه ۲ بهمن ۹۸ در ارومیه آغاز شده و به مدت ۴۸ ساعت ادامه دارد.

لازم به ذکر میباشد تیم سه نفره گردان سایبری ماکو در زمینه تولید وطراحی اپلیکیشن بومی در زمینه های اشتغال ، توانمندی و صنعت در راستای رونق تولید و اقتصاد مقاوتی به صورت  برندینگ در این مسابقات به رقابت میپردازد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12704
  • ارسال توسط :
  • 1164 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حضور تیم ماکو در نخستین رویداد رقابتی فضای مجازی آذربایجان‌غربی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.