افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
20

مساعدت یک میلیارد و 90 میلیون ریالی به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان ماکو

  • کد خبر : 13698
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
مساعدت یک میلیارد و 90 میلیون ریالی به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان ماکو

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان ماکو گفت : در دو ماه گذشته به همت خیرین و انجمن حمایت از زندانیان ماکو یک میلیارد و 90 میلیون ریال به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان ماکو مساعدت شد و همچنین شش نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد با مساعدت 420 میلیون ریالی خیرین و تلاش انجمن حمایت از زندانیان ماکو در روزهای آینده ازاد خواهند شد .

به گزارش مرزداران ؛ در دو ماه گذشته به همت خیرین و انجمن حمایت از زندانیان ماکو یک میلیارد و 90 میلیون ریال به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان ماکو مساعدت شد .

لطیف محمدی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان ماکو در جلسه این انجمن با اعلام این مطلب گفت : این کمکها نسبت به پارسال 5 برابر افزایش یافته است .

وی توزیع بسته های غذایی در قالب 15 قلم کالا برای 99 خانوار تحت پوشش به ارزش 330 میلیون ریال به مناسبت ماه مبارک رمضان و کمک نقدی 342 میلیون ریالی ، با حمایت اداره کل زندانهای استان را از جمله این کمکها اعلام کرد .

محمدی همچنین از آزاد سازی شش نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد با مساعدت 420 میلیون ریالی خیرین و تلاش انجمن حمایت از زندانیان ماکو در روزهای آینده خبر داد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13698
  • ارسال توسط :
  • 1185 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مساعدت یک میلیارد و 90 میلیون ریالی به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.