افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
14

دیدار با خانواده شهید نصرت اله آخوند زاده

  • کد خبر : 13881
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
دیدار با خانواده شهید نصرت اله آخوند زاده

به مناسبت سالروز ازادسازی خرمشهر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو به همراه امام جمعه ، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ماکو و  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو  با پدر شهید عملیات بیت المقدس 3 دیدار کردند .

به گزارش مرزداران ؛ به مناسبت سالروز ازادسازی خرمشهر ، امام جمعه ماکو ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو  ، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ماکو و  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو  با پدر شهید عملیات بیت المقدس ۳ دیدار کردند .

در این دیدار ضمن فاتحه خوانی و احترام به مقام شهید والا مقام با اهدای لوح از پدر شهید نصرت اله آخوند زاده تجلیل به عمل آمد .

در این دیدار حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت : در ساعات اخر ماه مبارک رمضان دعا کنیم خداوند به خانواده های معظم شهدا صحت و سلامتی عنایت فرماید چرا که این پدران و مادران با تربیت فرزندان صالح و خلف و با از خود گذشتگی آنان من امنیت و اسایش این مملکت شده اند .

لازم به ذکر می باشد شهید نصرت اله آخوند زاده فرزند رحمت اله  در سال ۱۳۴۹/۱۰/۲۲ چشم به جهان گشود .

وی به عنوان تکور رسمی در تاریخ ۱۳۶۶/۱۲/۳۰ در عملیات بیت المقدس ۳ در منطقه ماروت در اثر اصابت ترکش به سر به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

شایان ذکر می باشد شهید نامبرده هنگام شهادت مجرد بود .

هم اکنون پدر شهید والا مقام تنها زندگی میکند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13881
  • ارسال توسط :
  • 1259 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دیدار با خانواده شهید نصرت اله آخوند زاده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.