افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
23

گرانی صدای مردم ماکو را درآورد (سخنی با مسئولین )

  • کد خبر : 14078
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۵۰
گرانی صدای مردم ماکو را درآورد (سخنی با مسئولین )

گرانی و افزایش یکباره قیمت مرغ و عدم رسیدگی مسئولین صدای مردم شهرستان ماکو را دراورد .

به گزارش مرزداران ؛ گرانی و افزایش یکباره قیمت مرغ و رسیدگی نکردن مسئولین صدای مردم شهرستان ماکو را دراورد .
با توجه به سیر صعودی نرخ تورم در کشور و گرانی بیش از اندازه اجناس مصرفی و غیر مصرفی و رسیدگی نکردن مسئولین باعث افزایش آمار خانواده های زیر خط فقر شده است به صورتی که دو مغازه مجاور یکدیگر قیمت های متفاوتی در یک جنس مشابه دارند و این در صورتی میباشد که هر دو فروشکاه فاکتور خرید ارائه میکنند .
در این راستا برخی از نهاد های مسئول به جای اینکه منبع اصلی این جریان را شناسایی و توبیخ نمایند اقدام به صدور اخطار نامه یا جریمه به فروشگاه مربوطه مینمایند .

***اجبار متصدی مرغداری به فروش مرغ به قیمت زیر نرخ خریداری شده توسط تعزیرات***

محمد فیض زاده متصدی مرغ فروشی در مصاحبه با خبرنگار مرزداران گفت : گرانی یکباره مرغ و رسیدگی نکردن مسئولین و دولت باعث شده  تا بعضی از نهاد ها به جای پیدا کردن سبب و منبع گرانی مشغول به صدور اخطار نامه و جریمه به فروشندگان جزء می باشند و این در صورتی می باشد که فاکتور مرغ خریداری شده توسط بنده از کشتارگاه به ازای هر کیلو مرغ 168000ریال می باشد که با مبلغ جزئی افزایش قیمت به عنوان سود به ازای هر کیلو مرغ  قیمت 173000ریال به فروش میرسد .
وی افزود : مامورین تعزیرات با صدور اخطار به بنده اعلام میکنند که باید مرغ به ازای هر کیلو 155000ریال به فروش رسد چون مصوب شده است لذا سوالی که بنده از مسئولین دارم این است که آیا بنده باید از جیب خود ضرر پرداخت کنم ؟؟؟
فیض زاده در پاسخ به این سوال که ایا از چه طریقی میشود این مشکل را حل کرد ؟ گفت : مسئولین به جای اینکه دنبال صدور اخطار نامه یا جریمه برای فروشندگان جزء باشند کشتارگاه را مورد بازخواست قرار دهند .
وی در پاسخ به این سوال که چرا فاکتور خرید وی بدون مهر میباشد ؟ تصریح داشت : کشتارگاه ها به دلیل رسیدگی نکردن مسئولین و به دلیل اینکه از زیر بار مسئولین فروش به قیمت گران مرغ فرار کنند فاکتور را بدون مهر به ما تحویل میدهد که بعدا پاسخگوی عواقب آن نباشد اما نام کشتارگاه ، آدرس آن و حتی شماره تلفن زیر فاکتور درج گردیده است .
سخنی با مسئول (محمد فیض زاده)
آقای استاندار ، آقای فرماندار لطفا به این امر رسیدگی نمایید ؛ آیا وقتی بنده کسبه اجبار به این امر میشوم که مرغ را مازاد از قیمت به ازای هرکیلو 155000ریال نفروشم آیا مبلغ ضرر بنده ، پول کرایه مغازه و آب و برق را شما پرداخت خواهید کرد؟؟؟

*** آقای رئیس جمهور به ملت رحم کنید ***

ارزانی متصدی فروشگاه در خصوص سخنی با مسئولین در گفتگو با خبرنگار مرزداران گفت : آقای مسئول تو را به آن خدا و پیغمبری که میپرستی به فکر مردم باشید ، مردم گناه دارند ،آقای روحانی ،اقای مسئولین به ملت رحم کنید .
وی با اشاره به افزایش نرخ بیکاری در جامعه به ویژه در شهرستان ماکو گفت : قیمت گوشت ، مرغ ، تخم مرغ ، شکر و … گران است و بیکاری بیداد میکند و مردم توانایی خرید ندارند .
وی تصریح داشت : چه بسیار خانواده ها و پدر هایی که در مقابل خانواده و فرزندان خود شرمنده میشوند .
ارزانی تاکید داشت : چرا مسئولین رسیدگی نمیکنند حتی مغازه ها نیز توانایی خرید اجناس را ندارند به دلیل اینکه به دلیل قیمت بالا اجناس به فروش نمیرود ؛ آیا قیمت بالای اجناس با مقرری دریافتی مردم و توانایی معیشت آنها همخوانی دارد ؟؟؟؟

*** آیا مسئولین نسبت به مسئولیت خود توجیه گردیده اند ؟ ***

محمد صادق نادری شهروند ماکویی در گفتگو با خبرنگار مرزداران گفت : آستانه تحمل مردم به پایان رسیده تا کی افزایش قیمت ادامه خواهد داشت ؟
کو آن شعاری که رئیس جمهور فریاد میزد آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کنیم که مردم به چهل و پنج تومن یارانه نیاز نداشته باشند ؟؟؟ بعد چند سال تازه رئیس جمهور اظهار میکنند ان وعده هایی که دادیم برای شرایط آن زمان بود !! آقای رئیس جمهور شما مردم را چه فرض میکنید ؟؟؟؟ اگه توانایی اجرای وعده های خود را نداشتید چرا به دروغ مردم را گول میزدید ؟؟؟ از استانه تحمل مردم سوء استفاده نکنید ؛ مملکتی که رئیس جمهورش خلف وعده کند از مسئولین آن نباید انتظاری داشت.
لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=14078
  • ارسال توسط :
  • 1363 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای گرانی صدای مردم ماکو را درآورد (سخنی با مسئولین ) بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.