افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
28

هرگونه خطای ضدانقلاب با سیلی سخت مواجه می‌شود

  • کد خبر : 14318
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
هرگونه خطای ضدانقلاب با سیلی سخت مواجه می‌شود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با تاکید بر اینکه ایجاد ناامنی به عنوان خط قرمز سپاه شناخته می‌شود، گفت: ضدانقلاب و گروهک‌های وابسته به استکبار جهانی به خوبی بدانند که هرگونه خطای آن‌ها را سیلی سختی پاسخ خواهیم داد.

به گزارش مرزداران ؛ به نقل از اروم نیوز ، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به عملیات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه گروهک‌های ضدانقلاب در شمالغرب، اظهار داشت: امنیت مولفه بسیار مهم و حیاتی برای ماست و بر همین اساس به عنوان خط قرمز سپاه و تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود.

وی، افزود: هرگونه تحرک ضدانقلاب را حتی در خارج از مرزهایمان با شدت و قاطعانه پاسخ می دهیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: امنیت مردم برای ما از نان شب مهم‌تر است و خود را حافظ ناموس کشور و جان و مال مردممان می‌دانیم.

وی، با اشاره به اینکه برابر تدبیر و مصاحبه تیرماه فرمانده نیروی زمینی سپاه، مسئولان و مردم اقلیم کردستان بدانند که باید از ضدانقلاب فاصله بگیرند، ابراز داشت: خط قرمز نیروی زمینی سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) ناامنی است و در این زمینه با هیچ کسی شوخی نداریم.

سردار شهسواری، تاکید کرد: اگر نیاز باشد در هر زمان و در هر مکانی پاسخ کوبنده و سختی را به ضدانقلاب حتی در آن سوی مرزها وارد خواهیم آورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=14318
  • ارسال توسط :
  • 1228 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای هرگونه خطای ضدانقلاب با سیلی سخت مواجه می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.