افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 19 March , 2024
22

دهه فجر نشان دهنده شکوه و ایستادگی یک ملت در مقابل استبداد و استکبار می باشد

  • کد خبر : 14812
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
دهه فجر نشان دهنده شکوه و ایستادگی یک ملت در مقابل استبداد و استکبار می باشد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو طی پیامی فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت .

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو طی پیامی فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت .
متن پیام به شرح زیر می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله دهه مبارک فجر پایان استبداد و سلطه طاغوتیان و بیگانگان و آغاز خودباوری ملت و اتکا به قدرت لایزال الهی و مردم بود که با رمز الله‌اکبرو رهبری بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ثمر نشست. دهه‌ای که شکوه و عظمت یک ملت را با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار نشان داد که تاریخی جاودانه را از خود به یادگار گذاشتند.
امروز در حالی به‌پیشواز یکی از بزرگترین جشن‌های پیروزی انقلاب می‌رویم که دشمنان ما بنا بر اظهارات خود اعلام کرده بودند چشم دیدن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را ندارند اما امروز شاهد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کشورهستیم و این در حالی است که شیب پیشرفت‌ها روبه افزایش است
و علیرغم همه دشمنی‌ها در حوزه‌های متعددی در منطقه و جهان حرف برای گفتن داریم. در موضوعات علمی و پزشکی کنار سایر قدرت‌ها در حال ساخت واکسن کرونا هستیم و در حوزه موشکی به بازدارندگی پایدار رسیده ایم و در حوزه های هسته‌ای و دفاعی نیزعلی‌رغم همه هجمه ها وفشارهای سنگین ، تحریم ها و فتنه‌گری‌ها در اوج بازدارندگی و عزت و عظمت قرار داریم.
ملت ما امسال هم در ایام الله دهه فجر با شور و شعور انقلابی با رعایت کلیه دستور‌العمل‌های بهداشتی حاضر شده و جشن های انقلاب را باشکوه تر از گذشته بر پا خواهند کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد امام راحل عظیم الشان وشهدای انقلاب اسلامی فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به امت انقلابی وولایتمدار شهرستان ماکو تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=14812
  • ارسال توسط :
  • 780 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دهه فجر نشان دهنده شکوه و ایستادگی یک ملت در مقابل استبداد و استکبار می باشد بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.