افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
24
امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب در شب اخر احیاء گفت :

کسانی که دنبال آمریکا میروند از آن هم بی حیا تر هستند

  • کد خبر : 14927
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
کسانی که دنبال آمریکا میروند از آن هم بی حیا تر هستند
امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب در خصوص بیانات اخیر وزیر امور خارجه در مورد سردار دلها گفت :کسانی که دنبال آمریکا میروند از آن هم بی حیا تر هستند و در این خصوص امام راحل می‌فرماید کسانی که عاشق غرب و آمریکا هستند نگذارید تصدی مسئولیت ها به دست آنها بیفتد اگر افتاده است به دست ما بوده و به دست ما نیز باید این مسئولیت از آنها گرفته شود

به گزارش مرزداران ؛  سومین شب قدر سال ۱۴۰۰ مصادف با سومین روز شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام با حضور ۱۲۰ نفر از عاشقان آن حضرت در مسجد علی بن ابیطالب ماکو برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد موسوی روحانی مبارز و امام جماعت مسجد علی بن ابی طالب با اشاره به جایگاه شبهای قدر گفت : جایگاه شب بیست و سوم رمضان نسبت به دو شب قدر قبل دارای جایگاه ویژه می‌باشد که امیرالمومنین می فرماید: در این شب خانوم فاطمه زهرا همه را تا سحر بیدار نگه داشته و امر به دعا و مناجات می‌کرد .

موسوی تصریح داشت : در مسائل زندگی آنگونه که بزرگان توصیه کرده اند عمل کنید لذا امام خمینی (ره) می فرمود : اگر روزی دیدید که آمریکا و اسرائیل از شما خشنود است بدانید کاری انجام داده اید که آنها را خوشحال کرده است ؛ در مورد فرایض هم اینگونه می باشد که اگر سنگینی عبادت باعث خستگی شما شده است بدانید شیطان وارد عمل شده است .

وی افزود : امروز به عنوان شب قدر بهترین دعا و پسندیده ترین دعا در درگاه خداوند این است که انسان به دیگران دعا کند و دیگران نیز به ما دعا کنند چراکه دیگران از زبان ما گناه نکرده و ما از زبان دیگران گناه نکرده‌ایم لذا اینگونه دعا کردن مورد مقبول ذات احدیت می باشد .

امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب تاکید داشت : دقیق زندگی کنیم چرا که در قبال خون های پاک شهدا همچون شهید حججی که همانند ارباب لب تشنگان سرش بریده شد یا سردار سلیمانی یا سردار همدانی و دیگر شهدا مسئول هستیم و باید بدانیم هیچ نعمتی بالاتر از امنیت و عافیت نیست که این امنیت را از طریق شهدا به دست آورده ایم .

وی در خصوص گفته های اخیر وزیر امور خارجه گفت : وقتی ظریف می‌گوید سردار سلیمانی دست من را در میدان بسته بود ، باید به وی گفت : این میدان باعث شد تا آب پاک از دست آمریکا ریخته شود لذا کسانی که دنبال آمریکا میروند از آن هم بی حیا تر هستند و در این خصوص امام راحل می‌فرماید کسانی که عاشق غرب و آمریکا هستند نگذارید تصدی مسئولیت ها به دست آنها بیفتد اگر افتاده است به دست ما بوده و به دست ما نیز باید این مسئولیت از آنها گرفته شود .

وی افزود : افرادی چون علی مطهری می‌گویند : من با حجاب مشکلی ندارم اگر طیفی به او رای دهند باز نیز رهبر خواهد گفت که ملت به هرکس رای دهد من از رای ملت حمایت می کنم چراکه انتخاب خود ملت می باشد لذا ما باید آگاهانه انتخاب کنیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه غرب گرایان از خدا بیخبر می خواهند تمام دستاوردهای این انقلاب را تقدیم دشمن کنند گفت : باید دقت کنیم که درست زندگی کنیم چرا که امروز فردا زمان انتخابات می آید و باید آگاهانه و درست انتخاب کنیم .

وی در پایان گفت: همچون رهبر خویش باید از صبح بر سر صندوق های رای آماده شده و به اصلح رای دهیم و رای خود را لحظه آخر نگاه نداریم اگر در انتخاب خود دقت نکنیم باز معاویه پیروز شده و علی تنها خواهد ماند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=14927
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1191 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کسانی که دنبال آمریکا میروند از آن هم بی حیا تر هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.