افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 17 April , 2024
27
فرماندار ماکو :

خبرنگاران باید زیر چتر حمایتی مسئولین قرار بگیرند

  • کد خبر : 15506
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
خبرنگاران باید زیر چتر حمایتی مسئولین قرار بگیرند
فرماندار ماکو گفت : نرخ ابتلا در شهرستان ماکو ۳۶ درصد است مردم اگر واقعاً با اعتقاد در ماه محرم عزاداری می کنند ،در منزل خود بنشینند چرا که اگر با این وضعیت هیئت برگزار شود بعد ده روز با فاجعه مواجه خواهیم شد .

به گزارش مرزداران ؛ علی محمدی ایروانلو امروز ۱۷ مرداد در جمع خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار ترتیب یافت با اشاره به اینکه خبرنگاران و رسانه ها به عنوان رکن چهارم جامعه مدنی شناخته شده اند، افزود: متاسفانه هنوز  این باور و واقعیت در جامعه نهادینه نشده است.

وی افزود: متولی اصلی بحث رسانه ها اداره کل ارشاد است که تا امروز برنامه ای نداشته و این برنامه با اصرار ما برگزار گردیده است که این مسئله مورد نقد است .

فرماندار ماکو با اشاره به مطالبه خبرنگاران گفت :طی مطالبه ای که از طرف خبرنگاران صورت گرفت و طبق مصوبات قانونی تمامی دستگاه‌های دولتی موظفند که آگهی خود را به نشریات عمومی بدهند لذا شهرداریها که بیشترین آگهی را دارند ملزم هستند که از نشریات عمومی استفاده کنند نه نشریات استان.

وی تصریح داشت: نشریات محلی به سختی اداره می شوند و بیشتر درآمدزایی آنها از طرف شهرداری ها و درج آگهی می باشد لذا شهرداری های بازرگان و ماکو باید برای آگهی های خود از نشریه عمومی استفاده کنند.

محمدی ایروانلو در مورد فضای ایجاد شده بدون کنترل در فضای مجازی گفت: هوچی گری که در حوزه خبر و رسانه است متاسفانه به این شهرستان خلاصه نمی گردد بلکه در کل استان وجود دارد که دیده می شود رسانه های بدون شناسنامه و بدون هویت در تصمیم گیری نهادها موثر واقع می شوند از این رو نمایندگان مجلس باید به این مسئله ورود کنند و همانگونه که قانون مطبوعات را تایید کرده‌اند برای این بحث نیز چاره‌ای بیاندیشند و این قانون باید با توجه به شرایط جدید جامعه و الزامات جدید حکمرانی نوشته شود چرا که اگر این موضوع پایان نپذیرد مشکلات در آینده افزوده میشود.

وی با اشاره به وضعیت کرونای شهرستان گفت: نرخ رشد بیماری کرونا در شهرستان ماکو ۴ درصد است و روزانه یک درصد نرخ رشد بیماری افزایش پیدا می کند

وی با بیان اینکه نرخ ابتلا در شهرستان ماکو ۳۶ درصد است گفت: مردم اگر واقعاً با اعتقاد در ماه محرم عزاداری می کنند ،در منزل خود بنشینند و ایام محرم را از عزاداری هایی که از رسانه ملی پخش میشود استفاده کنند چرا که اگر با این وضعیت هیئت برگزار شود بعد ده روز با فاجعه مواجه خواهیم شد .

وی با اشاره به روند واکسیناسیون در کشور گفت : کشور ایران دیر به واکسیناسیون وارد شد اما دو هفته است که وضعیت واکسیناسیون سرعت پیدا کرده است .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=15506
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1215 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای خبرنگاران باید زیر چتر حمایتی مسئولین قرار بگیرند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.