افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
28
همزمان با ششمین روز از هفته دولت :

بهره برداری از دو طرح عمرانی و کلنگ زنی یک طرح خدماتی در ماکو

  • کد خبر : 15735
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
بهره برداری از دو طرح عمرانی و کلنگ زنی یک طرح خدماتی در ماکو
همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی از طرح های تعریض خیابان امام و مدرسه سه کلاسه روستای اورنلر بهره برداری و طرح بازار روز میوه شهرداری ماکو کلنگ زنی شد .

به گزارش مرزداران ؛ همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور خبازی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی از طرح های تعریض خیابان امام و مدرسه سه کلاسه روستای اورنلر بهره برداری و طرح بازار روز میوه شهرداری ماکو کلنگ زنی شد .

شهردار ماکو در صبح روز یکشنبه در آیین کلنگ زنی بازار روز میوه شهرداری ماکو اظهار داشت : بازار روز میوه شهرداری ماکو با اعتبار ۳۰ میلیارد ربال با هدف سامان دهی میوه فروشان سیار سطح شهر و نظارت بر قیمت بازار عرضه میوه در محل روبروی آزمایشگاه واقع در جاده کمربندی ماکو احداث میشود  .

دومین طرح افتتاح و بهره برداری بخشی از طرح تعریض خیابان امام خمینی ( ره ) حدفاصل بانک کشاورزی تا کلانتری ۱۱ بود که شهردار ماکو در آیین افتتاح و بهره برداری از این طرح گفت : از طرح های عمران و توسعه شهرداری ماکو میباشد که با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری میرسد .

در این مراسم حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تقدیر و تشکر از شهردار ماکو گفت : این طرح که از تصویب آن چندین دهه گذشته است در طول این مدت زمان از طرف مسئولین ذیربط اقداماتی انجام شده بود که با تلاش های شهردار جوان و انقلابی بخش دیگری از این خیابان تعریض یافت که انشاالله با تلاش شوراهای جدید در آینده شاهد پیشرفت هر چه بیشتر این طرح باشیم .

سومین طرح افتتاح و بهره برداری مدرسه ۳ کلاسه خیرساز روستای اورنلر شهرستان ماکو میباشد که توسط اداره کل نوسازی و خیر مدرسه ساز آقای جعفر صفرزاده بصورت مشارکتی ساخته شده است .

این طرح در مساحت ۱۰۰۰ متر عرصه و اعیانی ۲۵۰ متر با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده است .

روستای اورنلر از توابع شمال شرقی شهرستان ماکو میباشد .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=15735
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 1144 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بهره برداری از دو طرح عمرانی و کلنگ زنی یک طرح خدماتی در ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.