افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
28
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو :

دفاع مقدس تنها جنگی است که در طی آن یک وجب از خاک کشور کم نشده است

  • کد خبر : 16029
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
دفاع مقدس تنها جنگی است که در طی آن یک وجب از خاک کشور کم نشده است
فرمانده سپاه ماکو در مراسم تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح شهرستان ماکو گفت : دفاع مقدس تنها جنگی است که در طی آن یک وجب از خاک کشور کم نشده است چرا که همراه با روحیه ایثار و شهادت طلبی بوده است.

به گزارش مرزداران ؛ محفل انس با قرآن و تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح شهرستان ماکو با حضور سربازان و کادر نیروهای مسلح ماکو برگزار گردید .

در این برنامه سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) گفت : دفاع مقدس به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ ثبت شده است، ما در دفاع مقدس شاهد رویش های زیادی بوده ایم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر عشق ، مظهر غیرتمندی ،جوانمردی ، ولایت مداری و خودباوری می باشد ، افزود :دفاع مقدس باعث شد تا شعار ما میتوانیم را به دنیا اثبات کنیم .

وی با تاکید براینکه دفاع مقدس باید مورد بازخوانی قرار گیرد گفت : دشمنان نهایت دشمنی خود را  در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند اما چه اتفاقی افتاد که دشمن توانایی رویارویی و جرات مقابله با کشور ایران را ندارد ؟؟

فرمانده سپاه ماکو تصریح داشت : روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث شد تا سیلی محکمی بر دهان دشمن بخورد و همین فرهنگ ایثار و شهادت است که حس ناموس پرستی و وطن دوستی را زنده میکند که دشمنان از آن بیم دارند.

وی با بیان اینکه جنگ دفاع مقدس تنها جنگی است که در طی ان یک وجب از خاک کشور کم نشده است ، گفت : که قبل از دفاع مقدس جنگهای زیادی در ایران رخ داده است اما چون در آن جنگ ها روحیه ایثار و شهادت طلبی نبوده شکست خورده است مثلا در جنگ های دوران صفویه نصف خاک ایران از ایران جدا شد .

سرهنگ غفاری با اشاره به اینکه دشمن همواره در تلاش است تا فرهنگ ایثار و شهادت را از بین ببرد ، گفت : دشمن هفت هزار میلیارد هزینه کرده تا فرهنگ ایثار و شهادت را از بین ببرد در حالی که این فرهنگ باید در بین ما نهادینه شود علاوه بر آن باید اتحاد و همبستگی بین نیروهای مسلح تقویت شود چراکه هر چقدر این اتحاد تضعیف شود دشمن بیشتر موفق خواهد بود

وی در پایان خاطر نشان ساخت : با این همه تلاش و هزینه هایی که دشمنان بر علیه کشور ایران انجام میدهند قاعدتاً ایران باید کشور ناامنی میبود اما با اتحاد و همبستگی و با وجود فرزندان غیور این مرز و بوم امنیت پایدار در منطقه ایجاد شده است و عامل این موفقیت در یک جمله ولایت داری ، دین داری و دین مداری می باشد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=16029
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 955 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دفاع مقدس تنها جنگی است که در طی آن یک وجب از خاک کشور کم نشده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.