افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024
27

پیام رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

  • کد خبر : 16110
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۲۶
پیام رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو طی پیامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و معلمان ، شعار سال تحصیلی جدید را استمرار آموزش، ارتقای کیفیت و تضمین سلامت عنوان کرد .

به گزارش مرزداران ؛ رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو طی پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان و معلمان تبریک گفت .

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر طلوع خورشید علم و دانش، فصل روشن مهر و آغاز سال تحصیلی از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می خورد و دروازه های دانایی به روی دانش آموزان و دانشجویان، آغوش می گشاید.

سال تحصیلی جدید که به شعار «استمرار آموزش، ارتقای کیفیت و تضمین سلامت» مزین شده است، در حالی آغاز می شود که شرایط کرونایی روند زندگی و فعالیتهای اجتماعی را تغییرداده و الزامات جدیدی را پیش رو قرار داده که نیازمند تلاش‌های مضاعف و بی وقفه معلمان و همه خدمتگزاران نظام تعلیم و تربیت می باشد.
در این میان واکسیناسیون معلمان عزیز، خانواده ها و به تدریج دانش آموزان، گام مهمی در آغاز تدریجیِ آموزش حضوری دانش آموزان است که با تلاش جهادی نظام سلامت و بهداشت و درمان منطقه درحال انجام است. سازمان منطقه آزاد ماکو در راستای هدف راهبردی برخورداری منطقه از نظام آموزش و پرورش مطلوب، اهتمام ویژه در رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آموزش و پرورش های شهرستانهای منطقه، بهسازی و ارتقای سرانه محیط آموزشی، گام های مهمی را برداشته است و می کوشد تا با برچیدن مدارس کانکسی از سطح روستاهای منطقه، محیطهای آموزشی را به سطح مناسب و استاندارد برساند.

اینجانب ضمن عرض خدا قوت به جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان عزیز منطقه ؛ آغاز سال تحصیلی جدید را به صاحبان علم و خرد به ویژه معلمان گرانقدر، متعهد و همه دانش آموزان عزیز و رهپویان طریق علم و معنویت و اولیای گرامی، صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

امیدوارم در طلیعه سال نوی تحصیلی با حرکت در مسیر قله های رفیع کامیابی و پیروزی و با گام های مصمم و استوار، برای اعتلا و آبادانی میهن اسلامیمان گام های موثری برداریم.

محمدرضا عبدالرحیمی

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=16110
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 924 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیام رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.