افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 25 April , 2024
17
امام جمعه ماکو :

اهانت به قران کریم نشانه ضعف منطق غرب در برابر اسلام میباشد

  • کد خبر : 17626
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
اهانت به قران کریم نشانه ضعف منطق غرب در برابر اسلام میباشد
امام جمعه ماکو گفت : اهانت به قرآن و قرآن سوزی در سوئد و کشورهای غربی برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد.غرب با این نوع از اسلام ستیزی، می‌خواهد جلوی آن جوانان غربی را بگرید که روز به روز به دین مبین اسلام گرایش پیدا می‌کنند.

به گزارش مرزداران ؛  حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به جمله تاریخی امام چه فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود گفت:
روز دوم اردیبهشت ماه مصادف با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای انقلاب و سعی و تلاش در راه تحقق آرمان‏های الهی و گسترش حاکمیت قانون‌خداوند تبارک وتعالی است.

وی افزود: تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از طریق همکاری با سایر نیروهای مسلح و آموزش نظامی، از جمله‌ی اهداف دیگر تشکیل این نهاد انقلابی است. لذا حضرت امام (رض) می‌فرماید: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»

امام جمعه ماکو در خصوص
پشت پرده‌ی حمله به کنسولگری ایران در هرات تصریح داشت:
بعد از آنکه در حرم رضوی، یک عملیات تروریستی توسط تکفیری‌های افغانستان‌ اتفاق‌می‌افتد،بلافاصله کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات مورد تعرض‌ قرار می‌گیرد. این امر نشان می‌دهد که دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی می‌خواهند بین دو کشور همسایه، اختلاف ایجاد کرده و دربین جبهه‌ی مقاومت، تفرقه ایجاد نمایند.

وی با اشاره به جریان اخیر اهانت به قرآن کریم، با بیان اینکه نشانه ضعف منطق غرب در برابر اسلام میباشد ، اظهار داشت:
برای بار دیگر، قرآن کریم مورد اهانت قرار گرفت. اهانت به قرآن و قرآن سوزی در سوئد و کشورهای غربی برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد.غرب با این نوع از اسلام ستیزی، می‌خواهد جلوی آن جوانان غربی را بگرید که روز به روز به دین مبین اسلام گرایش پیدا می‌کنند. اهانت به قرآن کریم نشان می‌دهد که منطق غرب در مقابل دین مبین اسلام کاملا ضعیف است.

وی اضافه کرد: مردم ایران، حوزه‌های علمیه ، مراجع عظام، حکومت جمهوری اسلامی، کارگزاران نظام درتمامی سطوح و همچنین نخبگان ایرانی از هر دین و مذهب، این نوع اقدامات خبیثانه را شدیدا محکوم کرده، و اهانت به قرآن کریمی که کتاب مقدس دو میلیارد مسلمان است، اهانت به ساحت تمامی انبیاء الهی و کتابهای آسمانی، و توهین به تمامی ادیان می‌دانند. لذا طراحی فتنه تعرض به کنسولگری ایران در هرات و اهانت به قرآن کریم در سوئد توسط جبهه‌ی استکبار، در آستان روز جهانی قدس، یک هدف دیگری را نیز دنبال می‌کند. و آن عبارت از این است که دشمن می‌خواهد با این کار خود افکار امت اسلامی و ملت ایران از قدس شریف که مسئله‌ی اصلی جهان اسلام است، منحرف نماید. لذا روز جهانی قدس امسال از اهمیت خاصی برخودار است. و

وی تاکید داشت:در جمعه‌ی آتی بر همه لازم است که بصورت گسترده در راهپیمائی روز قدس شرکت نمایند.

لازم به ذکر میباشد در این مراسم به مناسبت شهادت مولی الموحدین امیر المومنین علی علیه السلام هادی رسول زاده مداح اهلبیت صمت و طهارت به مداحی و روضه خوانی پرداخت .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=17626
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 985 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اهانت به قران کریم نشانه ضعف منطق غرب در برابر اسلام میباشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.