افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
20
فرماندار شهرستان ماکو:

روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

  • کد خبر : 17648
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است
فرماندار ماکو گفت: روز قدس روز مقابله ملتهایی است که زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند یعنی روزی که باید مستضعفین متحد شوند و در مقابل مستکبرین با صلابت بایستند و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند .

به گزارش مرزداران ؛ نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو در گفت‌وگو با خبرنگار مرزداران در خصوص روز قدس و اهمیت این روز ، گفت : روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان می باشد و در این روز نیروهای اسرائیلی به مسجد الأقصاء و جنوب لبنان حمله کرده بودند که امام راحل در واکنش به این اقدام بیانیه ای صادر کرده و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند .

وی افزود : امام راحل همچنین نیز فرمودند روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود.

فرماندار ماکو با اشاره به اهمیت روز قدس از دیدگاه رهبر معظم انقلاب گفت : روز قدس، از روزهای بسیار مهم و تعیین کننده است. سالهای متمادی است که سعی میشود مسأله قدس فراموش شود. روز قدس، درست تیری است به قلب این توطئه؛ حرکتی است برای خنثی کردن این توطئه خباثت‌آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده‌اند تا به‌کلّی مسأله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند.

کاظمی تصریح داشت : اهمیت روز قدس نشان می دهد که مسلمانان جهان زیر بار زور نمی روند ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین قدرت های عالم برخوردار باشد .

فرماندار ماکو با بیان اینکه روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است ، اذعان داشت : روز قدس روزی است که باید مسلمانان به قدرتهای جهان بفهمانند که آنها نمی ‌توانند در کشورهای اسلامی پیشروی کنند

وی اضافه کرد : روز قدس روز مقابله ملتهایی است که زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند یعنی روزی که باید مستضعفین متحد شوند و در مقابل مستکبرین با صلابت بایستند و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند .

وی با اشاره به نقش نامگذاری روز قدس در عصر حاضر ، تصریح داشت : این روز توسط بنیانگذار کبیر انقلاب نامگذاری گردید و در حال حاضر موجب اتحاد ، انسجام، همدلی ،همبستگی ملت های اسلامی در مقابل غده سرطانی اسرائیل می باشد ؛ لذا امام راحل فرمودند : اگر همه مسلمانان هرکدام یک سطل آب به اسرائیل میریختند اسرائیل را آب می برد.

وی تاکید داشت : این اتحاد نشان می‌دهد که مسلمانان در مقابل اسرائیل همیشه در صحنه بوده و از مبارزه با این غده سرطانی خسته نشده اند و انشالله به حول قوه الهی نقشه‌های استکبار جهانی و اسرائیل نقش بر آب شده و روز پیروزی اسلام بر کفر نزدیک است .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=17648
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 973 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.