افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
15
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو :

آزاد سازی خرمشهر یعنی حماسه ای که اراده ، عقیده و ایمان بر سلاح و تکنولوژی غلبه کرد

  • کد خبر : 18048
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
آزاد سازی خرمشهر یعنی حماسه ای که اراده ، عقیده و ایمان بر سلاح و تکنولوژی غلبه کرد
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در مراسم حماسه آزادسازی خرمشهر گفت : دشمنان دانسته‌اند که توان رویارویی با ایران را ندارند و این را در هشت سال دفاع مقدس امتحان کردند لذا امروز ما باید ممنون خانواده های شهدا ، ایثارگران و جانبازان باشیم .

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در مراسم حماسه آزادسازی خرمشهرکه در مسجد جامع بازرگان برگزار شد ، با اشاره به رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت : اگر جنگ تحمیلی را بررسی کنیم هر لحظه آن دفاع مقدس یک کتاب است و هر قدر کتاب نوشته شود باز نمیتواند رشادت های رزمندگان را بازگو کند .

وی گفت : فرزندان ایران توانستند اراده ، عقیده و ایمان خود را به سلاح و تکنولوژی تحمیل کنند ، در هر عملیات برای دشمن تجهیزات نوین و پیشرفته می آمد اما ما فشنگ و سیم خاردار را از بازار سیاه تهیه می‌کردیم .

فرمانده سپاه ماکو تصریح داشت : نوجوانان ۱۳ ساله چون بهنام محمدی و نوجوانان دیگر فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس بودند که ژنرال های ۴ ستاره دشمن در مقابل آنها نتوانستند کاری انجام دهند .

***دشمنان دانسته‌اند که توان رویارویی با ایران را ندارند***

وی در تشریح این سوال که چرا این همه دشمنی علیه ایران وجود دارد ، گفت : دشمنان دانسته‌اند که توان رویارویی با ایران را ندارند و این را در هشت سال دفاع مقدس امتحان کردند لذا امروز ما باید ممنون خانواده های شهدا ، ایثارگران و جانبازان باشیم خصوصاً یاد کنیم شهید مدافع حرمی که اخیراً در تهران ترور شد ؛ ما مدیون مادرانی هستیم که سالیان چشم انتظار فرزندان خود هستند

وی اضافه کرد : در هیچ جایی وجود ندارد که مادران فرزندان خود را با اسپند و گل راهی جنگ کنند این فقط در مکتب اسلام وجود دارد و برگرفته از فرهنگ عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت و اهل بیت است .

سرهنگ غفاری با بیان اینکه دشمن امروز جنگ ترکیبی و هیبریدی علیه ما شروع کرده است ، گفت : این جنگ شامل تمامی جنگها میشود :جنگ شناختی، جنگ فرهنگی ،جنگ روانی، جنگ تفکرات و غیره .

وی افزود : جنگ شناختی بدین صورت است که بعضی ها تا دیروز برای این کشور جان خود را می دادند الان این کشور را نمی خواهند ؛ در واقع این جنگ جنگ اذهان و جنگ تفکرات است لذا امروز این جنگ دشوارتر از جنگ سخت است چرا که در هشت سال دفاع مقدس می ‌دانستیم خاکریز وجود دارد و دشمن در مقابل ما است و تعداد شهدا تلفات معلوم بود اما در جنگ شناختی و هیبریدی تلفات نامشخص میزان خسارت نامشخص است دشمن وارد خانه ها شده و با ماهواره و فضای مجازی جنگ شناختی را در بین جامعه ایجاد کرده است .

فرمانده سپاه ماکو با اشاره به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری گفت : امروز رهبری آگاه ، بصیر ، زمان شناس این انقلاب را مدیریت می کنند . کلمه آیت الله در یک کلمه خلاصه میشود اما دشمن از واژه امام ترس دارد ، کلمه ای که نمیتواند معادل انگلیسی آن را پیدا کند دشمن از امام خمینی و امام خامنه ای ترس دارد .

***یکی از شاهکارهای انقلاب اسلامی اتحاد اقوام بود***

وی با بیان اینکه ما پله های ترقی را پیش می بریم ، تاکید داشت : شرط ترقی آگاهی ، بصیرت و بیداری می باشد ؛ دشمن میخواهد با بی حیایی بی حجابی و بی عفتی بر ما غلبه کند اما ما بعد از ۴۴ سال ، با این همه تحریم و دشمنی همچنان در اوج عزت هستیم و امروز در مقابل دسیسه هایی قرار داریم که میخواهند اتحاد و وحدت ما را از بین ببرند .

وی خاطرنشان ساخت : یکی از شاهکارهای انقلاب اسلامی اتحاد اقوام بود مشت محکمی بر دهان دشمن شدند لذا دشمن میخواهد با ایجاد پان ترکیسم ، پان فارسیسم ، پان عربیسم اتحاد ما را از بین ببرد و فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ مهدویت را از ما بگیرد که این را می توانیم در فیلم هایی که می سازند ببینیم چرا که دشمن با ساخت فیلم های مختلف برای منجی میخواهند نگذارند ظهور اتفاق بیفتد لذا امروز وظیفه ماست که مساجد و سنگر های نماز جمعه را پر کنیم .

***مساجد مهمترین سنگر اسلام است***

سرهنگ غفاری با بیان اینکه مساجد مهمترین سنگر اسلام است ، گفت :مسجد گریزی ، دین گریزی دسیسه هایی است که دشمن برای ترویج آن تلاش می کند و می خواهد ما را نسبت به دین و اعتقاد خود سست کند اما ما ثابت کردیم دین و حضور رهبر آگاه می ‌تواند جامعه را هدایت کند لذا ما باید علاوه بر قله های علمی قله های معنویت را نیز فتح کنیم چرا که دشمن به چشم خود دید بعد از ۴۰ سال شهید حججی ها در این مکتب پرورش و تقویت پیدا کرده است .
وی با بیان اینکه دشمن می داند که حتماً منجی خواهد آمد ، تلاش می کند ظهور اتفاق نیفتد برای همین است این همه شبکه های ماهواره ای فارسی زبان ،شبکه ها کودک و … پخش می شود لذا توجه داشته باشید برای پخش شبکه های ماهواره ای در خارج از کشور مالیات میگیرند اما چرا دشمن این شبکه ها را برای شما مجانی پخش میکند؟

فرمانده سپاه ماکو اضافه کرد : بیدار باشیم چرا که اگر این انقلاب خاصیت و تاثیرگذاری ، رشد و پیشرفت نداشت دشمن ما را به حال خود رها میکرد لذا اگر حضرت آقا فرمودند ۲۵ سال دیگر اسرائیل نیست یقین بدانید نخواهد بود برای همین است که تلاش می کنند و دست و پا می زنند تا از این گرداب خارج شوند چون قطعا می‌دانند اتفاق خواهد افتاد .

وی با اشاره به سیاست غلط دولت قبلی گفت : متاسفانه ۸سال سرنوشت مملکت را به مذاکرات اروپا گره زدند و با این ادعا که الان وقت موشک نیست وقت مذاکره است اقتدار این نظام را زیر سوال بردند چرا که اگر قرار بود مذاکره باشد هشت سال دفاع مقدس اتفاق نمی افتاد ؛ لذا این خاصیت ولایت است که ما را از این گرداب مشکلات نجات می دهد اما توجه داشته باشیم که دشمن می خواهد اطاعت پذیری از ولایت و عشق ولایت را از ما بگیرد .

فرمانده سپاه ماکو با اشاره به گرانی های اخیر گفت : این تورم و گرانی خواهد گذشت ؛ گرانی در همه جا وجود دارد فقط در کشور ما نیست در کشور ترکیه یک لیتر گازوئیل ۴۴ هزار تومان می باشد ، قیمت آرد در ایران ۵۷/۰ و در ترکیه۲/۱ دهم دلار در عربستان ۳/۲ دلار می باشد .

اتمام پیام /

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=18048
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 827 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آزاد سازی خرمشهر یعنی حماسه ای که اراده ، عقیده و ایمان بر سلاح و تکنولوژی غلبه کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.