افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 25 April , 2024
14
جانشین سپاه شهداء استان اذربایجان غربی :

رزمندگان دفاع مقدس نشان دادند که تکیه بر قدرت ولایت و دین میتواند بر تکنولوژی غلبه کند

  • کد خبر : 20260
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
رزمندگان دفاع مقدس نشان دادند که تکیه بر قدرت ولایت و دین میتواند بر تکنولوژی غلبه کند
جانشین سپاه شهدای استان اذربایجان غربی در مراسم یادواره شهدا در ماکو گفت : رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس نشان دادند که تکیه بر قدرت ولایت و دین میتواند بر تکنولوژی و تجهیزات غلبه کرده و خط بطلانی بر تمامی محاسبات تئوریسین های جنگ بکشد .

به گزارش مرزداران ؛ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستانی و با حضور سردار طالب رحیمی جانشین سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در سالن آمفی تئاتر اداره آموزش و پرورش شهرستان ماکو برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته دفاع مقدس و حلول ماه ربیع گفت :  یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی میداریم که جان خود را کف دست گرفته و در مقابل دشمنان جهاد کردند تا امروز ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم .

وی افزود :  شهدا کسانی هستند که ثابت کردند انگیزه دین الهی می تواند بر تکنولوژی و آهن غلبه کند .

در ادامه این برنامه سردار طالب رحیمی جانشین سپاه شهدا استان آذربایجان غربی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس  گفت :  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حلقه های متعددی تعریف شد که نگذارند انقلاب اسلامی پیشروی کند و شرق و غرب که اکنون با هم در جنگ هستند با هم متحد شدند تا نگذارند این انقلاب به بار بنشیند و ایران اسلامی با ۸۸ کشور در جنگ بود که طبق آمار در هشت سال دفاع مقدس ما از ۱۸ کشور اسیر جنگی داریم .

وی تصریح داشت :  برنامه مدونی که دشمن برای ایران اسلامی ریخته بود حلقه اولین کودتای ژنرال هایزر ، حلقه دوم جنگ قومیت ها و حلقه سوم جنگ سخت بود .

سردار رحیمی اضافه کرد :  شمال غربی ترین نقطه ایران ماکو تا غربی ترین شهرستان درگیر جنگ بود ؛ ماکو تا ایلام درگیر جنگ قومیت ،  شمال کمونیست ،  تبریز خلق مسلمان ،  تهران منافقین ،  خلق بلوچ و خلق عرب کلاً ایران درگیر جنگ بود رادیو تلویزیون تبریز ۱۰ ساعت دست و خلق مسلمان افتاد .

جانشین سپاه شهدای استان آذربایجان غربی خاطر نشان ساخت : در تاریخ دفاع مقدس ما بیش از ۲ هزار بار حمله داریم ولی این تعداد برای عراق بیش از چهار بار نبود چرا که ما امکانات نداشتیم و مجبور بودیم با نیروی انسانی بجنگیم ؛ که رزمندگان نشان دادند که تکیه بر قدرت ولایت و دین میتواند بر تکنولوژی و تجهیزات غلبه کرده و خط بطلانی بر تمامی محاسبات تئوریسین های جنگ بکشد .

وی با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در مورد رشادت های رزمندگان در منطقه طلائیه گفت : هر رزمنده ای در طلائیه مقاومت کرد جزء ۷۲ نفر کربلا می باشد و بداند اگر در کربلا  حضور داشت همراه امام حسین  جنگ می کرد چرا  که مقاومت در طلاییه بسیار سخت و توان فرسا  بود .

سردار رحیمی ادامه داد : در تاریخ جنگ تا به حال این اتفاق نیفتاده است که جوان ۱۳ ساله نارنجک به کمربند خود بسته و زیر  تانک رود لذا زیر تانک رفتن این جوان ۱۳ ساله باعث شد تا رزمندگان ۳۴ روز در خرمشهر مقاومت کنند . اکنون در این برهه از زمان چون دشمن هنوز از حسین فهمیده ترس دارد ، آن را از کتاب درسی ما پاک کردند تا فرهنگ ایثار و شهادت ترویج پیدا نکند و اسم این اقدام را گذاشتند مقابله با ترویج خشونت .

در ادامه این برنامه جانشین سپاه شهدای استان اذربایجان غربی مطالبی با اشاره به جریانات اخیر در خصوص تلاش دشمنان برای ایجاد فتنه در کشور مطالبی ایراد نمود .

لازم به ذکر میباشد در این برنامه حامد رسول زاده مداح اهلبیت عصمت و طهارت و گروه سرود یاس کبود مدرسه گلزار بازرگان به میدحه سراحی در مدح شهدا و سرود خوانی پرداخته و از خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=20260
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 617 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رزمندگان دفاع مقدس نشان دادند که تکیه بر قدرت ولایت و دین میتواند بر تکنولوژی غلبه کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.