افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 July , 2024
14
توسط مرکز نوآوری و فناوری؛

کارگاه آموزشی «تفکر خلاق، دانشجوی خلاق» در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

  • کد خبر : 23839
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
کارگاه آموزشی «تفکر خلاق، دانشجوی خلاق» در منطقه آزاد ماکو برگزار شد
سرپرست مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: این کارگاه باهدف آشنايي دانشجویان با افزايش مهارت تفكر خلاق، آموزش شيوه‌هاي نوين و نهادينه‌كردن ایده‌های نو برگزار شد.

به گزارش مرزداران؛ کارگاه آموزشی «تفکر خلاق، دانشجوی خلاق» در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

سرپرست مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ کارگاه آموزشی تفکر خلاق و دانشجوی خلاق برای دانشجویان دانشگاه‌های منطقه آزاد ماکو در مرکز نوآوری و فناوری سازمان برگزار شد.

بهزاد حیدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری مرزداران افزود: این کارگاه در قالب برنامه توانمندسازی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان و با همکاری مرکز نوآوری و فناوری و مؤسسه خلاق کارافکر با حضور ۱۱۰ نفر دانشجوی مراکز آموزش عالی منطقه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه با تدریس استاد بهروز آیرملوی از اساتید مطرح  منطقه باهدف آشنایی دانشجویان با افزایش مهارت تفکر خلاق، آموزش شیوه‌های نوین و نهادینه‌کردن ایده‌های نو برگزار شد اضافه کرد: باتوجه‌به ظهور فناوری هوا ابداعات جدید و پیچیده در عرصه زندگی بشر برای حل مسائل و مشکلات باید تفکر خلاق را در جامعه پرورش دهیم.

شایان‌ذکر است: مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو به‌منظور تکمیل حلقه‌های گم‌شده تبدیل اقتصاد منطقه به یک اقتصاد نوآور و دانش‌بنیان، حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان و تسهیل انتقال فناوری در منطقه، حل مسائل و مشکلات زنجیره‌های ارزش اولویت‌دار منطقه به‌صورت فناورانه و نوآورانه، ‌تسهیل در راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار صاحبان ایده، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در چارچوب زنجیره‌های ارزش اولویت‌دار منطقه و تربیت و توانمندسازی نیروهای بومی جهت توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان راه‌اندازی شده است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=23839
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 338 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کارگاه آموزشی «تفکر خلاق، دانشجوی خلاق» در منطقه آزاد ماکو برگزار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.