افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 July , 2024
15
فرماندار ماکو:

ترددهای ترانزیت و مسافری در گمرک بازرگان افزایش ‌یافته است

  • کد خبر : 26130
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
ترددهای ترانزیت و مسافری در گمرک بازرگان افزایش ‌یافته است
فرماندار ماکو گفت: برخلاف تبلیغات منفی بعضی اشخاص نه تنها گمرک بازرگان دچار کاهش تردد نشده بلکه تردد های ترانزیت و مسافری افزایش یافته است .

به گزارش گروه اقتصادی مرزداران؛ نادر کاظمی فرماندار ماکو در مصاحبه با پایگاه خبری تحلیلی مرزداران در خصوص شایعات و تبلیغات منفی که بعضی از اشخاص در خصوص گمرک بازرگان انجام می‌دهند گفت: گمرک بازرگان دچار کاهش تردد نشده؛ بلکه ترددهای ترانزیت و مسافری افزایش‌یافته است.

وی با بیان اینکه با هرگونه کم‌کاری، کسور یا سهل‌انگاری در خصوص ایفای وظایف در محوطه گمرک و پایانه مرزی بازرگان برخورد خواهد شد، افزود: در تلاش هستیم تا مدت زمان معطلی در صف ورود و خروج کامیون‌ها در گمرک بازرگان را به حداقل ممکن برسانیم؛ لذا تمامی دستگاه‌هایی که در زمینه گمرک مسئول هستند باید وظایف خود را به نحو احسنت اجرا کنند.

فرماندار ماکو تصریح کرد:  برای اینکه میزان ظرفیت تردد ورود و خروج کامیون در مرز بازرگان افزایش یابد استاندار آذربایجان غربی و وزارت امور خارجه در حال رایزنی‌ هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ماکو در مسیر ترانزیت بوده و سه میلیون جمعیت شناور دارد گفت: نگاه‌ها باید به شهرستان ماکو ملی باشد نه شهرستانی.

کاظمی  تأکید کرد: برای حل مشکلات موجود در گمرک بازرگان باید نهادهای دخیل بیشتر تلاش کنند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلاتی که برای رانندگان ترانزیت، در صف گمرک ایجاد می‌شود اظهار کرد: هرگونه تخلف و اقدام مخل نظم و امنیت عمومی و هرگونه حرکت و فعالیت از طریق اراذل‌واوباش در گمرک بازرگان جرم بوده و به‌شدت برخورد می‌شود؛ لذا تأمین امنیت محوطه گمرک و پایانه بازرگان اولویت اساسی ما است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=26130
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 305 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ترددهای ترانزیت و مسافری در گمرک بازرگان افزایش ‌یافته است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.