افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 July , 2024
4
امام جمعه موقت ماکو گفت:

رئیسی بزرگ‌ترین مدال افتخار «رضایت ولایت» را گرفت

  • کد خبر : 29733
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۳۰
رئیسی بزرگ‌ترین مدال افتخار «رضایت ولایت» را گرفت
امام‌جمعه موقت ماکو گفت: خدمات آیت‌الله رئیسی باعث شد تا بزرگ‌ترین مدال افتخار یعنی رضایت ولایت را بگیرد و رضایت خدا در رضایت ولایت است.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی مرزداران؛ حجت‌الاسلام غلامحسین صادقی امام‌جمعه موقت شهرستان ماکو و استاد حوزه و دانشگاه در مراسم گرامیداشت شهیدان خدمت که با حضور پرشور روستائیان، اهالی روستاهای اطراف و مسئولان شهرستان، در روستای دانالوی بزرگ برگزار شد گفت: شیطان برای اینکه انسان را بدبخت کند، نقطه قوت انسان که ایمان و اعتقاد به وعده‌های الهی است را هدف قرار می‌دهد؛ لذا ما باید به وعده‌های الهی اعتماد داشته باشیم.

وی افزود: خلف وعده در کار خداوند وجود ندارد. خداوند می‌فرماید این یک وعده حق است که بر گردن ماست؛ لذا خداوند مسئولیت کمک به مؤمنین را بر گردن خود گرفته و می‌فرماید هر کس در راه ما تلاش می‌کند ما توفیقات او را افزایش می‌دهیم .

استاد حوزه و دانشگاه ماکو با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رئیس‌جمهور شهید گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص آیت‌الله رئیسی گفت رئیسی خستگی نمی‌شناخت.

وی تصریح کرد: همه می‌دانستیم خزانه کشور کاملاً خالی بود و بدتر از آن اینکه در رسانه‌ها خالی بودن خزانه به‌صورت علنی گفته شده بود؛ یعنی دشمن هر چه می‌خواهید بزنید.

حجت‌الاسلام صادقی با بیان اینکه در ماه بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی گذشته کشور پرداخت می‌شد، اظهار کرد: جو روانی طوری شده بود که کلاً با ایران تبادل و مذاکره صورت نمی‌گرفت، صادرات خیلی پایین، هزینه فروش نفت به کشور باز نمی‌گشت و در آمدها بلوکه شده بود، همه امیدها تبدیل به ناامیدی شده بود و می‌خواستند القا کنند که یک‌بار به آمریکا بله بگویید تا سفره شما رنگین شود و خود مسئولین، ایرانی‌ها را از آمریکا و اسرائیل می‌ترساندند؛ لذا باید دانست کشوری که بترسد عقب می‌ماند.

وی تأکید کرد: دشمنان و منافقان سعی داشتند ایران را یک کشور منزویِ تحقیر شده معرفی کنند؛ نه به خارج از کشور بلکه به خود ایرانی‌ها، لذا هنوز هم در ایران و فضای مجازی از جمله اینستا و رسانه‌ها، خود تحقیری‌ها به پایان نرسیده است.

امام‌جمعه موقت ماکو اذعان کرد: در زمان ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی درهای تجارت باز شد، فروش نفت بالا رفت، پول‌ها که همیشه بلوکه می‌شد بر خلاف میل دشمن علاوه بر پول تجارت، هزینه‌های بلوکه شده گذشته را هم دادند و تعاملات بین‌المللی زیاد شد و در دنیایی که ایران را منزوی و تحقیر شده معرفی می‌کردند با حضور یک رئیس‌جمهور ولایی عزت‌مندی ایران به رخ جهانیان کشیده شد.

وی با اشاره به عزتمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور در دولت شهید آیت‌الله رئیسی گفت: عضویت ایران در سازمان بین‌المللی شانگهای بعد ۲۰ سال که چهارتا قدرت جهانی و ۲ عضو شورای امنیت در این سازمان عضو هستند که دو عضو از قدرت‌های جهان هم پیمان ما هستند و عضویت دائم ایران در این سازمان ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ توسط امیر عبدالهیان به رسمیت رسید.

حجت‌الاسلام صادقی ادامه داد: عضویت ایران در بریکس که شامل پنج کشور قدرتمند بوده و 27درصد مساحت کره زمین و 40درصد جمعیت جهان رادارند.

وی با اشاره به پیشرفت تجاری ایران در دوره ریاست‌جمهوری شهید جمهور آیت‌الله رئیسی گفت: ایران قدرت تجاری خود را گسترش داد و آیت‌الله رئیسی وابستگی که درگذشته به آمریکا بود که می‌خواستند با تحریم، ایران را فلج کنند را شکست و بر زمین زد و سلاح آمریکا که تحریم بود را خلق سلاح کرد و آمریکا را تحقیر کرد درحالی‌که قبلی‌ها می‌خواستند آمریکا را به عظمت برسانند.

استاد حوزه و دانشگاه ماکو خاطرنشان کرد: کسانی که می‌گفتند آیت‌الله رئیسی کارنکرده است اگر در گوگل جستجو کنند لیست بلندمرتبه عملکرد این شهید که با دست‌خالی کارکرده است می‌آید که این فعالیت‌ها دیر بازده است و قرار است در آینده این اقدامات در سفره ما هم تأثیرگذار باشد البته اگر در انتخابات آینده هوشیار باشیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم چرا که اگر فردی به غیر این تفکرات انتخاب شود، همه دستاوردها هدر می‌رود.

وی با اشاره به روابط دیپلماتیک با عربستان تصریح کرد: در روابط دیپلماتیک که عربستان می‌گفت راضی هستیم حتی بمیریم و عزت ایران را نبینیم که خود آمدند مقابل ایران زانو زدند، کشورهای دیگر همچون مالدیو و غیره.

حجت‌الاسلام صادقی با اشاره به دیگر اقدامات آقای رئیسی گفت: بازگشت پول‌های بلوکه شده ایران در کشور کره و سایر کشورها، کاهش تورم از 6درصد به ۴ درصد، افزایش رکورد سفرها و دیدارهای مردمی که حداقل ده روز یک‌بار به میان مردم می‌رفت، افزایش 40درصدی تجارت با آسیا و 20درصد با آفریقا، بازگشت ۲۷۰۰ نخبه از خارج، آبرسانی به کردستان، خوزستان و کرمان که فاجعه آبی بود که نهایتاً بزرگ‌ترین مدال افتخار رضایت ولایت و رضایت خدا در رضایت ولایت است و کسانی که با ولایت همراه نشدند عاقبت آنها را مشاهده کردیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=29733
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 104 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رئیسی بزرگ‌ترین مدال افتخار «رضایت ولایت» را گرفت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.