افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 July , 2024
6
امام جمعه موقت ماکو:

انتخابات آتی برای کشور سرنوشت‌ساز است

  • کد خبر : 29810
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
انتخابات آتی برای کشور سرنوشت‌ساز است
امام جمعه موقت ماکو گفت: همه بدانند که تغییر در دست مردم است و آنجا که کسی در حق مردم ظلم کند خدا از مردم دفاع می کند.

 به گزارش گروه سیاسی‌اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی مرزداران؛ حجت‌الاسلام غلامحسین صادقی امام‌جمعه موقت شهرستان ماکو در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه با بیان اینکه تقوی شرط قبولی عمل صالح است افزود: هر عملی صالح و صحیح نیست، عمل باید دارای اجزا و شرایط جامع باشد و همچنین هر عمل صحیحی هم مقبول نیست و به درد فردای ما نمی‌خورد و باید حائز شرط قبولی هم باشد؛ لذا شرط قبولی عمل تقوا است.

 وی با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی گفت: عمل و تلاش همراه با تقوای شهید جمهور مرحوم آیت‌الله رئیسی همراه باتقوا و اخلاص بود و او را یار پسندید، بالا برد و قیمت و ارزش داد که شهادت، خوش‌عاقبتی و عاقبت‌به‌خیر شدن روشن‌ترین دلیل این ترفیع است.

 حجت‌الاسلام صادقی افزود: تشییع پیکر پاک رئیس‌جمهور شهید، با حضور و بدرقه میلیون‌ها تن از بندگان دل‌سوخته و دعای خیر با چشمان اشک‌آلود و دل‌های شکسته و غمگین، دفاع خداوندی بود از آبروی او که آمده بود برای اسلام و نظام و مردم هزینه کند و همچنین جواب مهمی بود به تهمت‌ها، توهین‌ها و افتراهای انسان‌های بی تقوا که ضمن رسوائی، نفرین خلق‌الله را به دنبال خواهند داشت.

 وی با اشاره به انتخابات آتی گفت: همه بدانند که تغییر در دست مردم است و آنجا که کسی در حق مردم خصوصاً شناخت مردم ظلم می‌کند، خدا از مردم دفاع و فریبکار را رسوا و ذلیل می‌کند؛ لذا کسی امید به تبلیغات حرفه‌ای و فریبنده نداشته باشد که مکر خدا بالاتر است.

 امام‌جمعه موقت ماکو دین را برای رشد انسانیت خوانده و تصریح کرد: دین امتیازی بالاتر از انسانیت است؛ اما بعضی به‌غلط می‌گویند نه مسلمانم و نه یهودی و مسیحی، دین من انسانیت است؛ انسان واقعی را خدا تربیت می‌کند؛ لذا کسی که دین ندارد در پله‌های پائین‌تر انسانیت قرار دارد در اسفل‌السافلین است.

 وی با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل گفت: متأسفانه روزی نیست و حتی ساعتی نیست که بشر در روی زمین جنایتی نداشته باشد مخصوصاً ظلمی که عده‌ای خودپسند و خودپرست و نژادپرست در فلسطین می‌کنند؛ ادعای یهودی می‌کنند، کدام دین طرف‌دار چنین ظلمی است مگر نه این است که ادیان برای تکمیل انسانیت‌اند پس کدام انسانیت این ظلم را مجاز می‌داند.

 حجت‌الاسلام صادقی ادامه داد: چطور ادعای انسانیت می‌کنند درحالی‌که هزاران زن، کودک و غیرنظامی بی‌دفاع را می‌کشند و عده‌ای هم تشویق می‌کنند، سلاح می‌دهند و حمایت سیاسی می‌کنند؛ در رفح، در اردوگاه چادرهای آوارگان را به آتش می‌کشند. آیا قدرت‌های جهانی وحشی نشده‌اند و آیا اینها گمراه‌تر از حیوانات نیستند.

 وی با اشاره به حمایت دانشجویان امریکا از مردم مظلوم فلسطین گفت: چند ماه است که دانشجویان امریکا با حمایت از مظلومان فلسطین از خودشان انسانیت نشان می‌دهند و این انسانیت یعنی قابلیت هدایت به‌سوی کمال انسانیت؛ با دیدن این قابلیت، مقام معظم رهبری پیام همدلی و همبستگی به آنان می‌دهد و می‌فرماید: این نامه را به جوانانی می‌نویسم که وجدان بیدارشان آنها را به دفاع از کودکان و زنان مظلوم غزّه برانگیخته است.

 حجت‌الاسلام صادقی انتخابات آتی را مهم و سرنوشت‌ساز خوانده و اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم و سرنوشت‌ساز کشور انتخابات ریاست‌جمهوری در آینده نزدیک است؛ لذا از درگاه خداوند متعال تقاضای یاری و هدایت برای انتخاب فرد اصلح برای این پست می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=29810
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 221 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای انتخابات آتی برای کشور سرنوشت‌ساز است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.