افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 1 July , 2024
3
در ماکو برگزار شد؛

آغاز عملیات آسفالت‌ریزی جاده دسترسی دهستان قره‌سو

  • کد خبر : 29835
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۵۸
آغاز عملیات آسفالت‌ریزی جاده دسترسی دهستان قره‌سو
فاز اول عملیات آسفالت‌ریزی جاده دسترسی دهستان قره‌سو «شوطلو - شوربلاغ» با حضور فرماندار شهرستان ماکو، بخشدار مرکزی و رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آغاز شد.

رامین موحدی فرماندار شهرستان ماکو در گفتگو با خبرنگار مرزداران در حاشیه آغاز فاز اول عملیات آسفالت‌ریزی جاده دسترسی دهستان قره‌سو «شوطلو – شوربلاغ» گفت: آرزوی چند ده‌ساله مردم دهستان قره‌سو تحقق یافت.

فرماندار شهرستان ماکو در این برنامه که با حضور بخشدار مرکزی و رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز برگزار شد، افزود:  در محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی، فاز اول آسفالت جاده دسترسی دهستان قره‌سو «شوربلاغ شوطلو» به طول هفت کیلومتر آغاز شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز خدمت به تبیین گفتمان مردم‌داری و محرومیت‌زدایی دولت سیزدهم و تحلیل مقایسه‌ای وضعیت شاخص‌های آسفالت راه‌های روستایی شهرستان ماکو در دهه گذشته پرداخت و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در همه شرایط، زندگی خود را صرف مردم و محرومیت‌زدایی می‌کرد و بیشترین رکورد سفرهای استانی را برای حضور در بین مردم کشور و حل مشکلات آنها ثبت کرد و در همین راه به شهادت رسید و سید الشهدای خدمت نام گرفت.

موحدی تصریح کرد: آسفالت‌ریزی بیش از ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان در دو سال گذشته، از اقدامات کم‌نظیر دولت سیزدهم بوده و عملیات آسفالت‌ریزی در قالب فاز دو و سوم محور مذکور تداوم خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با آسفالت فاز اول این پروژه حجم عملیاتی آسفالت‌ریزی دولت سیزدهم در راه‌های روستایی شهرستان ماکو به بیش از ۶۰ کیلومتر ارتقا یافت.

لازم به ذکر است طول عملیات جاده روستایی شوطلو – شوربولاغ که در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ماکو آغاز شد ۱۸ کیلومتر است که با مشارکت استانداری، سازمان منطقه آزاد ماکو، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و شرکت ماهان در فاز اول هفت کیلومتر آن و مابقی آن بعد از زیر سازی نیز در سال بعد آسفالت‌ریزی می‌شود .

دهستان قرسو از توابع مرکزی شهرستان ماکو شامل ۱۹ روستا بوده و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۰ شامل یک هزار و ۴۱۱ خانوار است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=29835
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 71 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آغاز عملیات آسفالت‌ریزی جاده دسترسی دهستان قره‌سو بسته هستند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.