افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 26 June , 2024
4
فرماندار شهرستان ماکو:

امام خمینی (ره) حقیقت زنده تاریخ است

  • کد خبر : 29983
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۵۴
امام خمینی (ره) حقیقت زنده تاریخ است
فرماندار ماکو گفت: تا زمانی که تاریخ زنده هست امام خمینی (ره) یک حقیقت زنده تاریخ است و راه امام، اندیشه امام تا ابد در جریان خواهد بود.

فرماندار شهرستان ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در خصوص امام راحل و تحقق پیش‌بینی‌های تاریخی ایشان، ضمن عرض تسلیت سی و پنجمین سالگرد رحلت جان‌گداز حضرت امام خمینی (ره) گفت: تا زمانی که تاریخ زنده هست امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) یک حقیقت زنده تاریخ است و راه امام، اندیشه امام، گفتار امام و منظومه فکری امام تا ابد در جریان خواهد بود.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) یک سری پیش‌بینی‌هایی در مورد آینده سیاسی رژیم‌ها پیش‌بینی کرده بودند که گام‌به‌گام در طول این چند سال گذشته شاهد این هستیم که ابهت پوشالی استکبار بویژه رژیم جعلی صهیونیستی رژیم کودک کش اشغالگر روزبه‌روز بر مردم دنیا و بر مسلمان جهان آشکار شد.

رامین موحدی تصریح کرد: امام خمینی (ره) راهی را برای مسلمانان جهان ترسیم کرده‌اند که با شعار مبارزه با استکبار جهانی، مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی، این مسیر تا ظهور حضرت آقا صاحب العصر و الزمان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز ما شاهد هستیم که در سایه وجود مبارک ولی‌امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسیر حرکت، مسیر مبارزه با ظلم، بی‌عدالتی و استکبار در حال ادامه است.

فرماندار ماکو خاطرنشان کرد: جبهه‌های مختلفی از جمله جبهه مقاومت، جبهه رزمندگان اسلام در اقصا نقاط دنیا بر علیه ظلم، بر علیه کودک کشان و استکبار جهانی در حال انجام مبارزه است و ان‌شاءالله این مبارزه تا پیروزی نهایی و ظهور حضرت حجت ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=29983
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 86 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امام خمینی (ره) حقیقت زنده تاریخ است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.