افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 26 June , 2024
4
نماینده شهرستان‌های ماکو پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی:

جهان شاهد تحقق وعده‌های تاریخی امام‌راحل است

  • کد خبر : 29998
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۰۰
جهان شاهد تحقق وعده‌های تاریخی امام‌راحل است
نماینده شهرستان‌های ماکو پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جهان شاهد تحقق بسیاری از وعده‌های تاریخی حضرت امام (ره) است.

عمر علی‌پور اقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرزداران، در خصوص پیش‌گویی‌های امام راحل و تحقق آنها در کشور و جهان اظهار کرد: حرکت انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون فراز و نشیب‌هایی داشته، اما هیچ زمانی چون چهاردهم خردادماه سال ۱۳۶۸ برای مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان تلخ و مصیبت‌بار نبوده، زیرا در آن زمان مصیبت عظمی بر مردم فرود آمد و روح بلند و ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به ملکوت اعلا پیوست، کسی که با نفس مسیحایی‌اش پیکر بی‌جان مردم ایران را جانی تازه بخشید و نور امید را در دل‌ها زنده کرد.

وی افزود: اکنون باگذشت ۳۵ سال از آن حادثه تلخ و ناگوار یاد و نام امام خمینی (ره) پرفروغ‌تر گشته و شمع فروزان انقلاب اسلامی با هدایت و راهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای موجب دلگرمی و امید مردم ایران و تمامی ملت‌های مظلوم جهان شده است.

نماینده شهرستان‌های ماکو پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به‌پیش بینی‌های تاریخی امام راحل گفت: امروز جهان شاهد تحقق بسیاری از وعده‌های تاریخی حضرت امام (ره) است که از جمله آن، پیروزی انقلاب اسلامی ایران و شکل‌گیری حکومت انقلابی به دست جوانانی که زمانی در در گهواره بودند، فرار شاه، فروپاشی کمونیسم، عاقبت و سرانجام حسنی‌مبارک و صدام حسین، شکل‌گیری حرکت‌های انقلابی و بیداری اسلامی مردم خاورمیانه، تقویت و شکل‌گیری محور مقاومت اسلامی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً زوال درونی شیطان بزرگ و پیروزی نهائی مردم مظلوم فلسطین و تمامی آزادی‌خواهان جهان نزدیک است.

علی‌پور اقدم تصریح کرد: آنچه پس از رحلت امام خمینی (ره) اهمیت داشته میراث بزرگ انقلاب اسلامی و حرکت آن بر مبنای اهداف و آرمان‌های حضرت امام و انقلاب اسلامی بوده و بر همین اساس مقام معظم رهبری حفظ نظام جمهوری اسلامی را فریضه‌ای بزرگ ارزیابی کرده و مرحله تداوم انقلاب یعنی را سخت‌تر از مرحله انقلاب تلقی کرده‌اند.

وی با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه گفت: در روزهای منتهی به یوم‌الله نیمه خرداد عطر شهادت سید شهدای خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی و همکاران شهیدش فضای ایران اسلامی را با ایجاد وحدت و اتحاد ملی دلنشین کرده است.

علی‌پور اقدم با اشاره به انتخابات آتی اظهار کرد: در شرایطی که جمعی از عزیزترین خادمین ملت و مظلومان جهان را ازدست‌داده‌ایم برای صیانت از جمهوریت نظام در انتخابات هشتم تیرماه همه باهم با جان‌ودل مشارکت و اصلح‌ترین انتخاب را برای تداوم راه امام و شهدا و برای ساخت ایرانی قوی و آبادتر خواهیم کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=29998
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 96 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جهان شاهد تحقق وعده‌های تاریخی امام‌راحل است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.