افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 26 June , 2024
5
فرماندار ماکو:

ورزش در ماکو مظلوم واقع شده است

  • کد خبر : 30042
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۴۴
ورزش در ماکو مظلوم واقع شده است
فرماندار ماکو گفت: ورزشکاران، مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی زیادی در شهرستان ماکو وجود دارند که دیده نشده‌اند.

فرماندار شهرستان ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در خصوص تفریح و ورزش در شهرستان گفت: لوازم تفریحی موجود در پارک امام خمینی (ره) استاندارد نداشته و هیچ‌گونه اقدامی از سوی مدیران پارک برای استانداردسازی انجام نگرفته است؛ لذا ادامه فعالیت شهربازی تجهیزات تفریحی پارک امام خمینی (ره) منوط به اخذ تأییدیه استاندارد است.

 وی با اشاره به تعطیلی فعالیت تجهیزات شهربازی پارک امام خمینی (ره) افزود: سلامتی مردم برای ما مهم است.

رامین موحدی با بیان اینکه فرهنگ صحیح مطالبه‌گری ورزش در شهرستان ماکو نهادینه شود افزود: بهره‌گیری از ورزشکاران باتجربه و صاحب‌نظر در عرصه تفریحی و ورزشی لازم و ضروری است.

 وی با تأکید بر اینکه در کنار یکدیگر می‌توانیم کارهای مهمی در حوزه ورزش انجام دهیم تصریح کرد: اولویت‌های ورزشی در شهرستان ماکو باید مشخص و برنامه‌ها بر اساس آن تنظیم شود.

موحدی با بیان اینکه ورزشکاران و قهرمانان ورزشی ما در عرصه‌های مختلف و میادین ورزشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند گفت: ورزشکاران و قهرمانان ورزشی زیادی در شهرستان ماکو وجود دارند که دیده نشده‌اند و ورزش در شهرستان ماکو مظلوم واقع شده است.

وی بیان اینکه ورزشکاران سفیران پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستند افزود: ورزشکاران در مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌توانند نقش اساسی ایفا کرده و به‌عنوان الگو و افراد موفق برای سایر افراد جامعه مطرح شوند.

 فرماندار ماکو با اشاره به عدم توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: پیشرفت‌های خوبی در بین ورزشکاران و قهرمانان ما بوده است؛ اما متأسفانه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان به‌موازات این پیشرفت‌ها توسعه پیدا نکرده است.

 وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین دغدغه ما رضایتمندی مردم است گفت: ۱۴۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان ماکو از ابتدای خردادماه تا به امروز انجام‌گرفته و در این راستا ۱۳ پرونده تخلف ثبت شده است.

موحدی در پایان اظهار کرد: یک مورد را که لازم است به اطلاع مردم شریف ماکو برسانم اینکه خریدوفروش نان در شهرستان ماکو به یک شغل کاذب تبدیل شده است؛ لذا از این به بعد فروش نان در سوپرمارکت‌ها ممنوع بوده و فقط در نانوایی‌ها مجاز است .

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=30042
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 70 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ورزش در ماکو مظلوم واقع شده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.