افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 26 June , 2024
3

همایش انتخاب تمدنی در ماکو برگزار شد

  • کد خبر : 30086
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۳۹
همایش انتخاب تمدنی در ماکو برگزار شد
گردهمایی روحانیون شیعه و سنی شمال استان با عنوان انتخاب تمدنی و با حضور رئیس مرکز بزرگ اسلامی استان آذربایجان غربی در ماکو برگزار شد.

 به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی مرزداران، گردهمایی روحانیون شیعه و سنی شمال استان با عنوان انتخاب تمدنی و با حضور حجت‌الاسلام سید آزاد موسوی رئیس مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی در سالن شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل در ماکو برگزار شد.

 در این همایش که با حضور ۵۰ نفر از روحانیون شیعه و ۵۰ نفر از روحانیون اهل‌تسنن برگزار شد حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی ضمن اشاره به معیارهای فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی هر ایرانی است.

 در ادامه این برنامه رامین موحدی فرماندار شهرستان ماکو گفت: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت چهار رکن اصلی برگزاری انتخابات در شهرستان ماکو است.

 در این برنامه همچنین ماموستا آیت بکری به نمایندگی از روحانیون اهل‌سنت به بیان مطالبی در خصوص انتخاب اصلح پرداخت.

 در پایان حجت‌الاسلام موسوی مسئول مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی به روشنگری در خصوص اینکه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح موجب ناامیدی دشمن می‌شود، پرداخت.

 در پایان این همایش مسئولین و روحانیون اهل شیعه و سنی شهرستان ماکو با حضور بر سر مزار شهدای واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آرمان‌های انقلاب و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=30086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.