افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
8
فرماندار ماکو مطرح کرد:

انتخابات 8 تیر مایه آبرو و عزت ایران

  • کد خبر : 30141
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۱۰
انتخابات 8 تیر مایه آبرو و عزت ایران
فرماندار ماکو گفت: انتخابات هشت تیر بر خلاف خواسته دشمنان مایه آبرو، عزت و سربلندی ایران اسلامی می شود.

 فرماندار شهرستان ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در خصوص برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری باید بر اساس چهاراصلی که رهبر انقلاب فرموده‌اند حرکت کنیم که امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت این چهار رکن اصلی برگزاری انتخابات در شهرستان ماکو است.

 وی با بیان اینکه ما وظیفه صیانت رأی مردم را به‌عنوان کارگزاران نظام و مجریان انتخابات بر عهده داریم، افزود: رأی مردم حق‌الناس است.

 رامین موحدی با تأکید بر اینکه فصل انتخابات ما بهار ضدانقلاب و معاندین نظام است تأکید کرد: وظیفه مردم و حاکمیت این است که در برابر توطئه‌های دشمن روشنگری کرده و آگاه‌سازی بکنند.

 وی اظهار کرد: انتخابات هشت تیر بر خلاف خواسته دشمنان مایه آبرو، عزت و سربلندی ایران اسلامی خواهد شد.

 فرماندار ماکو با بیان اینکه حسن نظارت و امانت‌داری از ویژگی‌های برجسته شورای نگهبان است، گفت: شورای نگهبان از مهم‌ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 وی شهرستان ماکو با اشاره به اینکه همه ما باید تلاش کنیم تا انتخاباتی بی حاشیه و سالم را در شهرستان برگزار کنیم افزود: در انتخابات ریاست‌جمهوری با تعامل و هماهنگی خوب مجموعه فرمانداری، هیئت اجرایی و شورای نگهبان شاهد انتخابات باشکوه و سالم در شهرستان ماکو خواهیم بود.

 موحدی با بیان اینکه وظیفه تشخیص و انتخاب فرد اصلح بر عهده خود مردم است گفت: نتیجه انتخابات هیچ ارتباطی به ما مجریان انتخابات ندارد پس نباید آینده شغلی خود را به نتیجه انتخابات گره بزنیم؛ لذا هر شش بزرگواری که صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان تأیید شده افراد صالح هستند.

 وی متذکر شد: با مدیران اداراتی که بر خلاف قانون انتخابات حرکت کنند و از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها سوءاستفاده کنند برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

 فرماندار ماکو تأکید کرد: مجریان انتخابات باید اصل بی‌طرفی و استقلال را در عمل به اثبات برسانند

 وی با بیان اینکه رأی اکثریت هر چیزی که باشد باید تسلیم اراده مردم بود، افزود: در یک دموکراسی سالم و در یک نظام مردم‌سالاری دینی احترام به رأی اکثریت جزء بدیهیات است.

 وی در پایان گفت: همه باید تلاش کنیم که مردم باانگیزه، امید و نشاط پای صندوق آرا آمده و به فرد اصلح رأی بدهند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=30141
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 189 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای انتخابات 8 تیر مایه آبرو و عزت ایران بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.