افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0
مدیر عامل سازمان مطقه آزاد ماکو خبر داد:

حمایت از خانواده‌های ۳ فرزندی در ماکو

  • کد خبر : 32061
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۱۷
حمایت از خانواده‌های ۳ فرزندی در ماکو
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو: در راستای طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای سه فرزند زمین رایگان از سوی سازمان منطقه آزاد ماکو اهدا شد.

 حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرزداران در خصوص طرح جوانی جمعیت گفت: قرعه‌کشی واگذاری ۶۷ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شهرستان ماکو با حضور نماینده‌ای از طرف ما در فرمانداری ماکو باهدف حمایت از خانواده‌ها و تشویق به افزایش جمعیت در منطقه برگزار شد که در این مراسم به خانواده‌های دارای سه فرزند زمین رایگان از سوی سازمان منطقه آزاد ماکو اهدا شد.

 وی با بیان اینکه در قالب این طرح ۲۰۱ نفر واجدالشرایط صاحب مسکن می‌شوند افزود: این طرح می‌تواند به بهبود شرایط معیشتی زندگی خانواده‌ها و تقویت بنیان‌های اجتماعی کمک کند.

 حسین گروسی تصریح کرد: اجرای این قانون گام مثبتی در راستای حمایت از خانواده می‌باشد؛ لذا از تلاش‌های مسئولان منطقه آزاد ماکو تشکر می‌کنم که در جهت تسهیل زندگی خانواده‌های دارای فرزندان بیشتر تلاش می‌کنند چرا که حمایت از این طرح می‌تواند به ایجاد یک جامعه قوی‌تر و پایدارتر کمک کند.

 وی با اشاره به مشکلات جمعیتی که کشور با آن روبرو می‌باشد، گفت: حمایت از خانواده‌ها در این طرح می‌تواند انگیزه‌ای برای دیگر خانواده‌ها باشد تا با افزایش جمعیت خود به توسعه اجتماعی و اقتصادی منطقه کمک کنند؛ لذا همکاری بین نهادهای مختلف برای تحقق این اهداف بسیار اهمیت دارد .

 مدیرعامل منطقه آزاد ماکو با به بیان اینکه خانواده‌ها به‌عنوان یکی از عوامل اصلی در رشد و توسعه جامعه شناخته می‌شوند تأکید کرد: باتوجه‌به اینکه خانواده‌های پرجمعیت می‌توانند به افزایش جمعیت و تنوع فرهنگی کمک کنند؛ لذا تأمین زمین و امکانات برای خانواده‌های سه فرزندی، تنها بخشی از حمایت‌های لازم است.

 وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های سه فرزندی و چند فرزندی در فرایند تربیت نسل‌های آینده نقش مهمی ایفا می‌کنند؛ لذا و باید برنامه‌های جامع‌تری در این زمینه اجرا شود.

 گروسی در پایان اظهار کرد: حمایت از این طرح از طریق تسهیلات مالی، آموزشی و اجتماعی، هم به تقویت بنیان خانواده‌ها کمک می‌کند و هم باتوجه‌به مهارت‌های زندگی که خانواده‌ها به فرزندان خود می‌آموزند نه‌تنها به بهبود وضعیت اجتماعی و اقتصادی جامعه کمک می‌کنند؛ بلکه به ایجاد جامعه‌ای پایدار و متوازن نیز می‌انجامد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=32061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.