افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 July , 2025
0
سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ماکو:

صداوسیما بازوی قدرتمند توسعه منطقه آزاد ماکو است

  • کد خبر : 37958
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۴ - ۶:۴۰
صداوسیما بازوی قدرتمند توسعه منطقه آزاد ماکو است
سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: صداوسیما با ظرفیت گسترده ملی و بین‌المللی می‌تواند زمینه‌ساز جذب سرمایه‌گذاران و تسریع در روند توسعه اقتصادی منطقه آزاد ماکو باشد.

سید ذبیح‌الله امام‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرزداران» در خصوص پیگیری نتیجه تفاهم‌نامه همکاری میان صداوسیما و منطقه آزاد ماکو، با بیان اینکه منطقه آزاد ماکو در آستانه ورود به مرحله‌ای تازه از توسعه قرار دارد گفت: یکی از مهم‌ترین ابزارهای این تحول، رسانه ملی است.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در توسعه اقتصادی گفت: رسانه دیگر فقط یک ابزار اطلاع‌رسانی نیست، بلکه ستون راهبردی در مسیر جذب سرمایه و تقویت اعتماد عمومی به شمار می‌رود.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ماکو از احیای مفاد تفاهم‌نامه همکاری میان صداوسیما و منطقه آزاد ماکو خبر داد و افزود: با استفاده از ظرفیت‌های رسانه ملی، می‌توان تصویری واقعی و شفاف از فرصت‌ها، پروژه‌ها و دستاوردهای ماکو به نمایش گذاشت؛ تصویری که نگاه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را به سمت این منطقه جلب کند.

وی تأکید کرد: ماکو طی سال‌های اخیر در مسیر جهش زیرساختی و اقتصادی قرار گرفته و این تحولات باید به‌درستی روایت شود؛ لذا اگر بخواهیم جایگاه ماکو را در سطح ملی و بین‌المللی تثبیت کنیم، نیازمند روایت دقیق و برنامه‌سازی حرفه‌ای هستیم. صداوسیما بهترین ظرفیت برای تحقق این هدف است.

امام زاده افزود: در جهان امروز، رسانه و تبلیغات از عناصر کلیدی جذب سرمایه محسوب می‌شوند؛ لذا هزینه در این حوزه نه‌تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت برای تضمین آینده توسعه است.

وی اظهار کرد: با اجرای تفاهم‌نامه‌های پیشین، امکان طراحی برنامه‌هایی خلاقانه و هدفمند فراهم می‌شود که فراتر از تبلیغات معمولی، ارزش افزوده فرهنگی و اقتصادی به همراه دارد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ماکو خاطر نشان کرد: همکاری با رسانه ملی می‌تواند شامل تولید مستندهای اختصاصی، برنامه‌های گفت‌وگومحور، گزارش‌های ویژه و حتی طراحی کمپین‌های تبلیغاتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تجاری و صنعتی منطقه باشد. این اقدام، نقشه راهی برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد تصویر مثبت در افکار عمومی خواهد بود.

وی همچنین نقش رسانه در تحقق جهاد تبیین را برجسته دانست و گفت: با روایت دقیق اقدامات انجام‌شده، می‌توان اعتماد و امید را در جامعه تقویت کرد چرا که توسعه واقعی، نیازمند اعتماد عمومی است و رسانه، پل ارتباطی میان این اعتماد و اقدامات اجرایی است.

امام زاده در پایان با تأکید بر نگاه آینده‌محور سازمان منطقه آزاد خاطرنشان کرد: هدف ما صرفاً پخش تبلیغ نیست، بلکه ایجاد یک همکاری پایدار و هوشمندانه با رسانه ملی است تا ضمن تحقق مأموریت‌های اطلاع‌رسانی، زمینه رشد اقتصادی کشور و شکوفایی منطقه آزاد ماکو را فراهم کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=37958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.