افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
24

نقش افرینی موثر مردم و مسئولین موجب رونق تولید ملی میشود

  • کد خبر : 4448
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
نقش افرینی موثر مردم و مسئولین موجب رونق تولید ملی میشود

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد ماکو گفت : از عواملی که باعث رونق تولید ملی میشود ایجاد بازار رقابتی میباشد که تلاش مردم برای خرید کالای با کیفیت بالاتر موجب رونق آن میشود .

به گزارش مرزداران ؛ حسین فروزان مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو ظهر امروز در گفتگگو با خبرنگاران با اشاره به  تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۷ با عنوان سال “حمایت از کالای ایرانی” گفت : مقام معظم رهبری فرمودند کارهای خوبی برای مسئله‌ اشتغال و تولید ملی انجام شده ، البته کارهای زیاد دیگری باقی مانده است که باید انجام  شود و و با عملی شدن این شعار در ایران ، بایستی کار ادامه پیدا کند تا به یک نتیجه قطعی برسیم .

وی تاکید داشت : بدون اقدام و توجه مسئولین و در نهایت عدم توجه مردم به این امر و رهنمودهای مقام معظم رهبری ،  برنامه ریزی های دولت در جهت رسیدن به این هدف و شعار ناقص خواهد ماند لذا  یکی از مهمترین اقدامات جلوگیری و مبارزه با قاچاق می باشد و با این اقدام باید به تولیدکنندگان ملی اطمینان داده شود که از محصول ایرانی حمایت میشود .

مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو افزود :  حمایت از کالای ایرانی و ترویج مصرف تولید داخلی باید در جامعه به یک فرهنگ عمومی مبدل شود و این کار جز با تلاش رسانه ها آگاهی بخشی آنها محقق نمیشود .

فروزان در خصوص اقدامات سازمان منطقه ازاد ماکو در خصوص بهبود اشتغال برای تحقق هدف حمایت از کالای ایرانی گفت :  سازمان منطقه آزاد ماکو در تدوین برنامه های کارآمد برای بهبود اشتغال اقداماتی انجام داده و تلاش میکند کارنامه درخشانی را در این حوزه ارایه دهد .

وی در پایان گفت : از دیگر عواملی که باعث رونق تولید ملی میشود ایجاد بازار رقابتی میباشد که تلاش مردم برای خرید کالای با کیفیت بالاتر موجب رونق آن میشود .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4448
  • ارسال توسط :
  • 1005 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نقش افرینی موثر مردم و مسئولین موجب رونق تولید ملی میشود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.