افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
24

امروز منشور دوم انقلاب باید مثل کتبی در تراز کتب حوزه علمیه قرارگیرد

  • کد خبر : 9769
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
امروز منشور دوم انقلاب باید مثل کتبی در تراز کتب حوزه علمیه قرارگیرد

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذربایجان غربی گفت :امروز منشور دوم انقلاب باید مثل کتبی در تراز کتب حوزه علمیه قرارگیرد چرا که خارج از اینکه توسط فرد عارف و فیلسوف و بصیر نوشته شده  توسط امام انقلاب نگاشته شده است .

به گزارش مرزداران  ؛ همایش تبیین گام دوم انقلاب با حضور حجت الاسلام سرایی و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی در مسجد ولیعصر ماکو برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم از حضور پرشور مردم و مسئولین تقدیر و تشکر کرد .

در ادامه برنامه حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه گفت :  بیانیه های مقام معظم رهبری مورد کم لطفی قرار گرفته امروز هر کس به خود مراجعه کند میبیند آن رسالتی که باید انجام میداد ، انجام نداده است در خصوص جهاد کبیر ،  آتش به اختیار و مشکلات فرهنگی .

وی افزود : در تبیین گام دوم مقام معظم رهبری امروز مراکز علمیه چند گونه پایان نامه کار کرده است ؟ خروجی این مباحث در کجا اتفاق افتاد ؟ یکی از حرکاتی که امام سفر کرده انجام داد این بود تمام تهدیدات را در کشور تبدیل به فرصت کرد مثلا فعالیت های منافقان یا در جنگ هشت سال دفاع مقدس تهدید تبدیل به فرصت شد که امام گفت: ما در جنگ ابهت و ارزش خود را به دنیا نشان دادیم .

وی تصریح داشت :  امروز شاگرد خلف امام رهبر معظم همه تهدیدات را به فرصت تبدیل می کند لذا امروز در کدام حاکم اسلامی این توان را می بینید که دستور به شلیک موشک به سمت  هواپیمای آمریکا را بدهد .

وی خاطر نشان ساخت در انقلاب تمام تلاش دشمن این بود ارتش را از کشور منحل کنند امام این اجازه را نداد و خروجی آن این بود انسانهای بزرگی بالا آمدند همچون شهید شیرودی ،  صیاد شیرازی

وی با بیان اینکه امروز ما نیازمند روحیه انقلابی هستیم گفت : باید امروز مدیر انقلابی داشته باشیم مدیری که روحیه محافظه کاری نداشته باشد در چهل سال گذشته هر وقت عقب نشینی کردیم شکست خوردیم .

وی گفت :  امروز 40 تا قطع نامه علیه رژیم صهیونیستی صادر شده که آمریکا وتو کرده است لذا دیوانه گی ترامپ بیشتر از دیوانگی بوش پسر نیست و 8 سال ریاست جمهوری اوباما که گفت : گزینه ها روی میز است نتوانستند ملت بزرگ ایران را به زانو در بیاورند چون میدانند این ملت انقلابی در مقابل آمریکا ایستاده است .

حجت الاسلام سرایی در جواب این سوال که ” چرا امریکا علیه ایران اینقدر کینه دارد ؟ ” گفت : چون ما از آرمان های خود لحظه ای کوتاه نیامدیم این توطئه دشمن را از بین برده است چون ملت ایران از تمام ملت های منطقه بی واهمه حمایت میکند این آموزه حضرت علی به ما می باشد و ایران به هیچ وجه شکست نخواهد خورد چون از هیچ دشمنی واهمه ندارد .

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذربایجان غربی با بیان اینکه خون شهدا درخت تناور انقلاب را ابیاری کرده و ریشه های ان در خاک استوار است گفت : در مکتبی که شهادت نباشد اصالت وجود ندارد .

وی با اشاره به قدرت و اقتدار ایران گفت : دفاع ایران از بشار اسد و از یک رییس جمهور باعث شد او همچنان رییس جمهور بماند .

وی سید حسن نصر الله ، شهید عماد مغنیه و شهید بدر الدین را خروجی حوزه دانسته و گفت : امروز حزب الله نه تنها تضعیف نشده است بلکه امروز در منطقه تعیین معادله میکند ؛ داعش توسط آمریکایی ها شکل گرفت و جبهه مقاومت توسط حزب الله  شکل گرفت و در مقابل داعش ایستاد .

حجت الاسلام سرایی تاکید داشت : با منظومه فکری و بیانات رهبر فرزانه آشنا شویم امروز منشور دوم انقلاب باید مثل کتبی در تراز کتب حوزه علمیه قرارگیرد چرا که خارج از اینکه توسط فرد عارف و فیلسوف و بصیر نوشته شده  توسط امام انقلاب نگاشته شده است لذا امروز باید این منشور به عنوان کتب حوزه ها و مدارس قرارگرفته و در خصوص ان مقالات و پایان نامه ها نوشته شود .

وی با بیان اینکه بیشترین فلشی که به سمت گام دوم انقلاب نشانه میرود مسئولین کشور و جوانان می باشد گفت :یکی از گامهایی دوم انقلاب ، محزب بودن و جهادی بودن و انقلابی بودن مسئولان می باشد اما چرا ما در دولت سازی دچار توقف شدیم مگر قرار نبود به سمت تمدن سازی حرکت کنم لذا در گام دوم باید مسوولان ولایی مسوولان ارزشی و مسوولان جهادی باد وجود داشته باشد .

وی بیا اشاره به اینکه از نکته های مهم دیگر گام دوم انقلاب میدان دادن به جوان می باشد گفت :  امروز قوه قضاییه ، قوه مجریه و قوه مقننه باید تلاش کند جوانان زیاد در عرصه حضور داشته باشند لذا در این راستا مسوولین موظفند به جوانان میدان دهند تا کادر سازی مناسب شکل بگیرد امروز مسئولی که نتواند کادر مناسب شکل دهد مسئولیت خود را خوب انجام نداده است .

وی وظیفه امروز را مطالبه گری دانسته و گفت :  امروز باید مطالبه گری کنیم لذا امر به معروف و نهی از منکر نوعی مطالبه گری می باشد و باید توجه داشت مطالبه گری یکی از وظایف و رسالت نیروهای انقلابی می باشد

حجت الاسلام سرایی با اشاره به روحیه انقلابی گری گفت : امروز نفوذ دشمن تاثیر گذار بوده لذا ثبت احوال بیشتر اسامی که در سال اخیر ثبت کرده اسم غربی میباشد یا اینکه در ماه رمضان در ارومیه روزه خواری زیاد بود آیا این شهر اسلامی نیست ؟

چرا نباید مطالبه گری شود (تظاهر به روزه خواری )آیا این روش نفوذ دشمن نیست ؟؟؟

وی با اشاره به نفوذ دشمن در خانواده ها گفت : قبل انقلاب پدر و مادران از کودکان خود مراقب بودند بعد انقلاب گفتند انقلاب شده است و عکس امام در کتابها وجود دارد دیگر نیازی به مراقبت کودکان نیست  !! مراقب کودکان خود باشین دشمن سعی بر نفوذ در مدارس دارد شما ببینید سند تحول آموزش و پرورش 2030 چقدر پیشرفت کرد لا باید متوجه نفوذ دشمن باشیم و بینش و بصیرت خود را بالا ببریم

وی گام دوم انقلاب را چهره پر افتخار گام اول عنوان کرده و گفت : انشاالله با رهنمود های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب نیز شاهد درخشش و اقتدار این انقلاب خواهیم بود .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=9769
  • ارسال توسط :
  • 1836 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امروز منشور دوم انقلاب باید مثل کتبی در تراز کتب حوزه علمیه قرارگیرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.