افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
29

دامن زدن به شایعات در فضای مجازی باعث ایجاد تنش در بین مردم میشود

  • کد خبر : 13292
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
دامن زدن به شایعات در فضای مجازی باعث ایجاد تنش در بین مردم میشود

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماکو در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص تعامل رسانه ها با نیروی انتظامی و پلیس فتا گفت : باید جهت جلوگیری از تنش در فضایی شهری از دامن زدن به شایعات در خصوص ویروس کرونا و مبتلایان به ان و درج مطالب تنش زا خود داری شود .

به گزارش مرزداران ؛ نشست خبری با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماکو و اصحاب رسانه در ستاد نیروی انتظامی شهرستان ماکو برگزار شد.
در این نشست  ابتدا سرهنگ قربانپور مسئول پلیس فتا شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم و تبریک  ولادت حضرت علی (ع) از همکاری رسانه ها با پلیس فتا و پوشش صحیح و به موقع اخبار تقدیر و تشکر نمود .
در ادامه  سرهنگ حسین شهریار فرمانده انتظامی شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم و تبریک میلاد امام علی (ع) به اصحاب رسانه گفت : حضرت آقا در خصوص طرح جامع مبارزه با کرونا فرمودند : این رزمایش ملی می باشد که چندین آقا و خانم پرستار در این رزمایش ملی ازدواج خود را عقب انداختند تا بتوانند به مردم امداد رسانی کنند من از عزیزان تقدیر و تشکر میکنم .
وی افزود: ملزم به رعایت تعهدات اخلاقی و منویات و قوانین و حریم قلمرو جمهوری اسلامی هستیم .
فرماندهی انتظامی ماکو با بیان اینکه مراجعه به بیمارستان ها و درمانگاه ها در موارد سطحی و مریضی های جزئی به خاطر شیوع کرونا کم می باشد ، گفت : در جهت کاهش مصدومیت ها و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات به بیمارستان ها در خصوص چهار شنبه سوری مردم را با خود همراه کنیم تا خدایی ناکرده خطر جانی یا مالی متوجه هموطنان عزیز نگردد .
سرهنگ شهریار تصریح داشت: مردم را در امید دهی در خصوص ویروس کرونا با خود همراه کنیم و با ایجاد رعب و وحشت در بین مردم باعث ایجاد اضطراب و استرس نباشیم .
وی خاطر نشان ساخت:در بحث امنیت رسانه ها ما در خدمت تمامی عزیزیان هستیم و در سطح امنیت پایدار تمام تلاش خود را خواهیم کرد لذا اگر فردی مورد تهدید جانی قرار گیرد باید از طریق شکایت و طی مراحل قانونی مورد بررسی قرار گیرد   .
 فرماندهی انتظامی شهرستان از صاحبان  فضای مجازی شهرستان خواست  : از درج شایعات و  مطالب تنش زا خودداری نمایند .
وی با بیان اینکه اخبار پیشگیری و آموزشی در فضایی مجازی تاثیر گزار تر از اخبار تنش زا می باشد گفت : باید جهت جلوگیری از تنش در فضایی شهری از دامن زدن به شایعات در خصوص ویروس کرونا و مبتلایان به ان و درج مطالب تنش زا خود داری شود .
لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13292
  • ارسال توسط :
  • 1384 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دامن زدن به شایعات در فضای مجازی باعث ایجاد تنش در بین مردم میشود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.