افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
13
امام جمعه ماکو :

مهم‌ترین هدف دشمن از جنگ شناختی و ترکیبی تفرقه بین ملت ایران است

  • کد خبر : 20537
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
مهم‌ترین هدف دشمن از جنگ شناختی و ترکیبی تفرقه بین ملت ایران است
امام جمعه ماکو گفت : امروز دشمن، به توسط پیاده نظام خود،  اتحاد و انسجام و وحدت و همدلی ملت ایران را مورد هدف خود قرار داده، اما مردم عزیز با اتحاد خود، به دشمن این اجازه را نخواهد تا در بین ملت ایران تفرقه ایجاد کند. یقینا این شرارت دشمن بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت : اگر در جامعه‌ای ، دغدغه‌ی حقیقی مسئولان خدمت‌رسانی به مردم و اخلاص در مسیر خدمت باشد، خدمت‌رسانی به عنوان یک فرهنگ عمومی در آن جامعه تبدیل شده و باعث رشد و تعالی جامعه در ابعاد مختلف می‌شود.

وی افزود : اگر مسئولان و مدیران جامعه، از این وظیفه مهمی که در قبال مردم و جامعه دارند سرپیچی کنند، تبعات سنگینی برای آن جامعه تحمیل می‌شود، و حتی ممکن است در جامعه اسلامی و دینی، در صورت عدم خدمت‌رسانی صحیح به مردم، زمینه بدبینی نسبت به دین نیز فراهم شود.

وی مشکلات اقتصادی و معیشتی را از جمله مهمترین دغدغه‌های مردمعنوان کرده و گفت : دولت محترم باید عزم خود برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جزم نموده تا مردم عزیز از یک رفاه نسبی برخوردار شوند. امروز موضوع نان، برای مردم به یک دغدغه تبدیل شده. از مسئولین محترم می‌خواهیم، هر چه سریعتر این مشکل را حل کنند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اشتغال جوانان گفت : از جمله‌ی مطالبات مردم، بکارگیری جوانان انقلابی، متعهد و متخصص، در عرصه‌های مدیریتی است، تا با مدیریت جهادی مشکلات کشور را حل نمایند. متأسفانه امروز بسیاری از جوانان ما سن استخدامی آنها می‌گذرد؛ لذا مسئولین منطقه باید برای اشتغال این عزیزان تدابیر لازم را اتخاذ کند. ظرفیتهای خوبی در بخشهای کشاورزی و دامداری و گردشگری در منطقه برای سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی وجود دارد که نیازمند حمایت و جذب سرمایه‌گذار توسط مسئولین منطقه است.

امام جمعه ماکو تفرقه بین ملت ایران را مهم‌ترین هدف دشمن از جنگ شناختی و ترکیبی خوانده و تصریح داشت :

در هفته‌ی گذشته برخی از زائران حرم حضرت احمد بن موسی در یک حادثه‌ی تروریستی به شهادت رسیدند و عده‌ای نیز مجروح شدند. امروز دشمن، به توسط پیاده نظام خود،  اتحاد و انسجام و وحدت و همدلی ملت ایران را مورد هدف خود قرار داده، اما مردم عزیز با اتحاد خود، به دشمن این اجازه را نخواهد تا در بین ملت ایران تفرقه ایجاد کند. یقینا این شرارت دشمن بی‌پاسخ نخواهد ماند. انشاء الله، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نیز، با شناسایی عقبه‌های این جنایت، به آمران و طرحان آن پاسخ دندان‌شکن و عبرت آموزی خواهند داد.

وی در اعلام نتایج مطالبات مردمی از مسئولین شهرستانی گفت: فعلا ۶۳ درصد از خانوارهای روستایی، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گازدار شده‌اند. پروژه‌ی گازرسانی ۱۷ روستای محور هاسون ـ تیکمه کرد، با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و همچنین ۴ روستای محور قره‌خاچ، با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در حال اجراست. انشاء الله با پایان این پروژه‌ها، ۸۰ درصد از خانوارهای روستایی شهرستان از نعمت گاز بهره‌‌مند خواهد شد. مسئولین امر وعده دادند که انشاء الله در آینده با عنایت دولت محترم تا سال ۱۴۰۵ تمامی روستاهایی که بالای ۲۰ خانوار هستند، گازدار نمایند.

مطالبات مردم عزیز از مسئولین شهرستانی و استانی این است که با عمل به وعده‌ی خود، در آینده‌ی نزدیک تمامی مردم روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=20537
  • نویسنده : علی قویدل
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرزداران
  • 324 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مهم‌ترین هدف دشمن از جنگ شناختی و ترکیبی تفرقه بین ملت ایران است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.